Wie kan/wil mij de nieuwe zoekfunctie uitleggen?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Hanneke, 11 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik snap er namelijk werkelijk niks van! Ik wil namelijk meiden pb'en en normaal deed ik dat via de zoek functie, dus naam invullen, zoek op zp en tadaa daar was vaak de eerste vondst het profiel van de meid die ik zocht, en anders was het wel een bericht geschreven door haar. Nu krijg ik als ik zo zoek allemaal berichten van anderen die ook dat "woord" gebruikt hebben.

Zoek ik via de leden, dan staan er bijv 33 pagina's maar ik krijg deze niet op abc volgorde zegmaar maar op volgorde van aanmelddatum. Zo zou ik het ook nog kunnen zoeken, maar nu moet ik dus 33 pagina's helemaal doorlezen om te zoeken naar degene die ik zoek?

Nouja als iemand mij dus uit kan leggen hoe ik makkelijker achter het profiel kan komen om een pb te doen, dan hoor ik het ook graag of anders iemand die mij uitlegt wat ik verkeerd doe tijdens het zoeken!

Groetjes Hanneke!

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je kunt de naam invullen bij "zoek volgens auteur" en dan krijg je alle berichten van die persoon. Als ik jou naam daar bijvoorbeeld invul, dan krijg ik al jou berichten te zien...

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heb nu even in het pb stukje op de naam gezocht bij zoek gebruiker, dit ging ook nog wel. Maar de zoekfunctie snap ik nog steeds niet dus wat dat betrefd blijft mn vraag staan ;)!

4. Niet meer actief

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nu ik het via dat pb ding gedaan heb, kreeg ik ongeveer zo dat formulier idd.
    Dat was wel handig eigenlijk! Die functie hadden we op het oude forum ook maar gebruikte ik nooit, das te ingewikkeld voor mij dacht ik ;)!

Maar hoe kan je op die pagina komen zonder eerst in je pb gedeelte te zitten?
    Als je daar gewoon zo ook kan komen kan ik voortaan zo wel namen zoeken om pb's te sturen ;)!

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hey oke! Staat die er ook bij dan? Die zag ik niet staan, ik kreeg wel titel of onderwerp enzo en kon kiezen of ik in een bepaald stukje wilde zoeken, dus bijv borstvoeding of clubs, of de lounge ;)!

7. Niet meer actief

Die ledenzoekfunctie was een stuk minder uitgebreid in het oude forum, je kon alleen zoeken op gebruikersnamen. Je komt er via de ledenlijst en de privéberichten.

Op de normale zoekpagina kan je zoeken op auteur, dat is het tweede regeltje 'zoek volgens auteur'.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nouja op het oude forum snapte ik er niks van! Was te ingewikkeld! Haha!
    Maar nu ging het super zo eigenlijk!

Waar is dat regeltje zoek volgens auteur? Die zie ik echt niet :oops:!
    search.php
    die pagina gaat het over toch?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Sorry, moet echt een bril! Ik zie het idd staan!
    Thanx! Deze mag op slot! Denk dat ik zo een heel eind ga komen voortaan!
    Super bedankt in ieder geval :D!

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    :D
    Graag gedaan hoor ;)

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gelukkig ;)! Haha! Maar echt bedankt! Dacht dat ik die mensen nooit meer ging vinden!
    En ik had zojuist beloofd dat ik al die meiden wel even een pb zou sturen :)!
    (zag mezelf al zitten tot vannacht 3 uur om al die pagina's door te gaan kijken...;))

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Lol, gelukkig dat je het even hebt gevraagd dan, anders had je een lekker duffe paaszondag gehad ;)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nouja ik werd natuurlijk meteen chagrijnig toen het niet lukte dat ik maar dit onderwerp gestart.
    En mocht ik niks gevonden hebben om het sneller te vinden als alles doorzoeken dan was ik gewoon gestopt! haha! Gewoon omdat ik daar echt geen zin in heb! Dan had mooi iemand anders het mogen doen :)!

Deel Deze Pagina