twee bijzondere dromen van mijn tante

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb een tante die ik bijna als mijn tweede moeder zie zo close zijn we en ik zal jullie nu twee dromen vertellen die zij heeft gehad mbt mij!

    Ik heb met 20 weken een vroeggeboorte gehad (mijn verhaal staat bij het forum vlindertjes)
    Mij tante heeft tijdens die zwangerschap een droom gehad waarin ik hoogzwanger was en moest bevallen, alleen zij en mijn overleden oma waren erbij.....mijn oma heeft mijn met de bevalling geholpen en mijn zoontje in haar handen opgevangen toen hij geboren werd..

    in de islam geloven we dat als iemand over overleden mensen droomt die iemand meenemen dat deze persoon ook zal heengaan.....

    mijn zoontje is een paar weekjes na die droom geboren...hij was dus heengegaan :(




    nu ben ik weer zwanger en ook deze keer heeft ze weer een droom gehad.

    dit keer zag zij in haar droom weer mijn overleden oma en ook mijn opa erbij (ook overleden) mijn opa droeg een baby in zijn armen en zij tegen mijn tante geef dit kindje aan Fatma, mijn oma vond het in die droom erg dat het baby'tje bij haar weg werd gehaald.

    ik denk nu zelf dat het zieltje van mijn overleden zoontje weer bij mij terug mag komen
     
  2. lydia

    lydia Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    krijg dr kippenvel van meis wat een mooie gedachte ....ik geloof dr wel in.

    nog een fijne zwangerschap verders x
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Prachtig verhaal,

    Dat het zieltje weer terug mag komen zou heel goed kunnen.

    Dat zou echt heel mooi zijn.

    Ik heb de dag( nacht) voordat ik ging testen of ik zwanger was ook een droom gehad. Mijn vader is al 15 jaar geleden overleden.

    Ik droomde dat ik als klein kind weer lekker tegen zijn schouder leunde. Hij gaf me een stuk fruit en ik at het lekker op tegen zijn schouder.

    Misschien wilde hij me wel iets vertellen, ik weet het niet. :p
     
  4. Niet meer actief

    ze zeggen bij ons als je iets krijgt van een "dode" in je droom is dat alleen maar goed en als een "dode" iets van je neemt dan is dat geen goed teken..

    kan dus zijn bosi dat het fruit wat je van je vader kreeg in je droom wel symbool stond voor het vruchtje wat er toen bij jou was begonnen met groeien, ik weet het niet hoor maar iig als je iets krijgt is het altijd goed
     
  5. Loveazra2

    Loveazra2 Bekend lid

    8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    WOW, een hele mooie gedachte, het zou inderdaad zo kunnen zijn.
     
  6. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Ik krijg er gewoon kippevel van, wat een mooie verhalen.
    En ik geloof er ook zeker in.
     
  7. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    inchallah hoor meid echt waar , ben zo nieuwsgierig :D

    dromen komen vaker uit dat klopt
     
  8. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik geloof zowiezo wel in reincarnatie en het is een hele mooie gedachten dat jullie zoontje wederom weer bij jullie mag komen.
    Ik kreeg er kippenvel van toen ik de dromen las.
    Vandaar ook de cirkel waar het begint eindigt het en zo door en door. Ik ben ook van mening dat de familie leden die je nu hebt ook in je vorig leven een bijzondere rol hebben gespeeld, maar goed dat is mijn idee .
    Geniet maar van die gedachte .

    heel veel liefs

    Jet
     
  9. Niet meer actief


    ik zal je zeggen Jet75, ik ga donderdag pas voor de 20 weken echo en dan weten we ook pas echt wat het wordt maar naast mijn voorgevoel dat ik een zoonmtje ga krijgen wordt mijn vermoeden na deze droom nog sterker...... dit omdat je zei dat het mooi was dat mijn zoontje bij ons mag terugkomen ;)
     
  10. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    En wie weet wat je kindje allemaal van je oma geleerd heeft in de tussentijd...

    Wat een bijzonder mens, die tante van je. Ik hoop dat haar droom uitkomt en dat je je verloren zoontje terugkrijgt.
     
  11. Niet meer actief

    dank je wel Belle
     
  12. Suske

    Suske Actief lid

    6 sep 2006
    386
    0
    0
    Wat een mooi verhaal. Mijn eerste gedachte bij de tweede droom was meteen ook nu komt hij terug. Prachtig meid.
     
  13. jolie

    jolie Fanatiek lid

    26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik zelf ben ook altijd bezig met dromen, en jou droom is zeker heel mooi, en ik denk ook al is het een meisje de ziel van je zoontje zal ook in haar zitten. Liefs Jolie
     

Deel Deze Pagina