Regelmatige cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dianos, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Aangezien ik onregelmatige cyclussen heb en ook nog heel lang.Waardoor we vrij weinig kansen hebben vroeg ik me af of ik bij mijn huisarts een doorverwijzing kan krijgen voor de gynaecoloog om te vragen of er tabletten zijn voor een kortere regelmatige cyclus te kunnen sturen.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Heb je er lang over gedaan om voor de eerste keer zwanger te raken? Indien dit niet het geval is, wordt er geadviseerd het een jaar te proberen. Daarnaast is het gelukt om zwanger te raken, dus dan wordt er niet zo snel medicatie voorgeschreven. Maar je kan altijd advies omtrent dit onderwerp vragen aan de huisarts. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en snel van die akelige steken af bent. Succes!

Groetjes Monique

3. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    We waren al 2 jaar bezig voordat ik zwanger werd wat uitliep op een miskraam :(

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik heb ook net je vorige berichtje gelezen en er bestaat een kans dat je doorgestuurd wordt naar de gynaecoloog, omdat de naproxen nog niet echt helpt. Indien dit het geval is, zou ik je zeker adviseren je onregelmatige cyclus met de gynaecoloog te bespreken. Mogelijk kan de gynaecoloog je hierbij helpen. 2 jaar er over doen om zwanger te worden is best lang en helemaal als het dan ook nog mis gaat. Succes en sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

5. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor je reactie.Ik moet even afwachten.Maar hoe het er nu naar uitziet zal ik maandag moeten bellen.De dokter vroeg mij ook heb je pijn tijdens de sex.Toen zei ik nee nooit.En nu heb ik net sex gehad en dat deed me enorm pijn aan de rechterkant.Heb jij enig idee waarom ze dat vroeg en wat dat kan zijn?En zijn echo's nog op te vragen bij een verloskundigepraktijk?Misschien dat je het vreemd vind maar heb spijt dat ik die echo niet heb meegekegen met de miskraam.Zou die graag toch willen hebben voor bij de rest van de spullen te bewaren.

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Als ik je klachten zo lees, is het toch echt verstandig dat je door de gynaecoloog onderzocht wordt. Mogelijk heb je een ontsteking aan de eierstok, waardoor die pijn veroorzaakt wordt of toch een cyste. Wat de echofoto's betreft kan je altijd de verloskundige praktijk bellen. Soms slaan ze de foto's digitaal op. Ik hoop het voor je. Veel succes en sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina