Hallo dames, Even een vraagje. Ik had 6 september een licht positieve test die nog een aantal dagen positief bleef maar 9 september was hij negatief en toen ben ik 10 september mijn menstruatie begonnen. Deze hield drie dagen aan en was korter dan anders. Normaal duurt hij tussen de zeven en de tien dagen. Twee dagen na de laatste dag had ik wat lichtroze bloedverlies, een aantal druppels, wat 4 dagen aanhield. Nu was mijn vraag wat dit betekend? Is dit normaal en heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel nog heel moe en misselijk maar denk niet dat ik nog zwanger ben aangezien mijn laatste test negatief was en ik gebloed heb. Ik zou graag willen weten wat jullie idee hier over is en of iemand dit herkend
hoihoi, Helaas kan ik je geen antwoord daarop geven aangezien ik bijna in hetzelfde schuitje zit.. Het zou kunnen dat het een pseudo menstruatie is...en je dus wel zwanger bent...het kan een vmk zijn en het kan zijn dat er niks is was. Had je net als ik ook geen enkele gewone menstruatie klachten? zoals krampen enzo.....heb deze dus niet gehad...ook geen stolsels verloren en een menstruatie die 3 dagen duurde en ik genoeg had aan inlegkruisjes...heel vreemd....weet ook niet zo goed wat ik er mee moet idd. begreep dat jij nog een negatest heb gehad de dag voor ongie? Ik had juist een donkerde streep dan die daarvoor en dag later bloed...heb daarna niet meer getest eigenlijk omdat ik zoiets had van oke is dus mis een vmk dus hoef niet meer te testen...maar een vmk gaat vaak gepaard met een heftigere menstruatie dan die je normaal heb (en die is normaal al heftig hier). Sorry dat ik geen antwoord voor je heb...hopelijk krijg je snel duidelijkheid!!
Had alleen de eerste dag krampen dus dacht nou nu komt er een mega heftige menstruatie aan zoals altijd als ik dat heb, ruim een week langs heel veel bloed. Maar na die eerste dag helemaal geen krampen meer gehad en alleen nog maar licht bloedverlies en ook geen stolsels. Ik had ook inderdaad genoeg aan 1 tampon op een dag. als ik die na een paar uur verwisselde was er geen bloed meer te bekennen, maar een klein beetje af en toe bij afvegen en na drie dagen was het klaar. Maar twee dagen daarna had ik dus weer heel licht bloedverlies, heel raar.. Maar mijn nega test was ook niet met heel geconcentreerd urine dus misschien vandaar, maar ik dacht ook net als jij, ik menstrueer dus ik ben niet zwanger. Maar nu ik klaar ben en ik heb nog klachten vind ik het toch wel raar.. Maar wil ook niet hopen op een zwangerschap en durf ook niet te testen, bang voor teleurstelling..
hier precies hetzelfde inderdaad. durf ook niet te testen maar als ik kijk naar mijn bloeding en de "klachten" die ik nog steeds heb ondanks dat me bloeding over is (normaal na ongie geen klachten meer) zit ik sterk aan een pseudo menstruatie te denken....maar dat geeft ook weer hoop die ik ook weer niet wil hebben omdat ik anders zo teleurgeteld ben als ik nu alsnog nega zou testen en er dus niks is...maar raar is het wel dit allemaal.. Ik heb bijna de neiging om maar af te gaan wachten tot me volgende noddag ipv dat ik een test durf te wagen...erg he!...weet alleen wel dat ik 28 dagen mezelf helemaal gek zit te maken dan Had dit ookal voorgelegd bij de verloskundige hier op het forum en die zei dat ik over twee weken pas een test moest doen..omdat als het wel een mk zou zijn de HCG nu nog in je lijf zit dus een posi test dan waarschijnlijk is...Alleen mijn test was nog niet knalposi dus als ik van de week toch zou testen als ik dat durf en de test is weer donkerder dan mijn laatste dan is de HCG gestegen en betekend het dat ik nog zwanger zou zijn....is de test lichter of nega weet ik dat het over is.....of is dit de verkeerde redenatie hahahaha....
Ja ik wacht dus ook liever m'n volgende nod af, dan dat ik test. Die is over twee weken ongeveer.. Maar volgens mij als we nu zouden testen en de test is donkerer dan de vorige zou dat inderdaad betekenen dat we nog zwanger zijn en als ze lichter of negatief zouden zijn zijn we dat dus niet. Dus je beredenering klopt wel volgensmij haha.. Maar ik durf er gewoon niet op te hopen, misschien dat ik mezelf wel gek maak omdat ik het zo graag wil.. Mijn vriend begon ook al van, ja hoe kan het nou dat je nog steeds zo misselijk ben en zo moe enzo.. En dan ook nog eens een opvallend korte en lichte menstruatie.. Ach, we zien het wel.. Ik kijk het wel gewoon aan en blijf ik de klachten houden test ik wel weer volgende week ofzo... Als ik durf..
ik ga woensdag op vakantie voor 3 weken dus heb ff afleiding dan, dus denk dat ik het wel volhou tot na de vakantie...ergens heeft het ook wel wat die hoop nog even vast te houden tot me volgende nod...en dan zitten we alweer op 8 weken zwangerschap als ik idd toch zwanger zou zijn.....betekend ook 8 weken minder onzekerheid over de zwangerschap Voor nu ga ik mijn bedje opzoeken. Suc6 in iedergeval en ik hoop voor jou positief nieuws dmv alsnog een knaller van een positest
Ik hou het ook nog wel vol tot m'n volgende nod, en inderdaad als we dan toch nog zwanger blijken te zijn, zijn we in ieder geval al acht weken! Ik hou je wel op de hoogte ik ga voor nu ook m'n bedje opzoeken! Slaap lekker
nou jaaaa...hier vanmorgen ook ineens weer een beetje bloed bij het afvegen..2 dagen geleden was het over en nu begint het weer....snap er echt weinig meer van!
Ik had echt precies hetzelfde, maar bij mij was het gister gestopt! Zo gek hè? Snap echt niks meer van mijn lichaam
hoi meis, nou vandaag nog klein beetje bruine spot maar verder is het hier ook weer over. Hoe is het bij jou?? nog zwklachten verders??
Ik heb geen bloedverlies meer ook geen bruin. Wel klachten, heel erg moe, heel erg misselijk, met kokhalsneigingen en alles en zo'n onwijze Hoofdpijn. Maar dat heb ik nu al sinds drie weken terug. Daaom heb ik toen ook getest, die was licht positief, wel duidelijk te zien. Mijn vriend zegt ook iedere da dat hij nog steeds denkt dat ik zwanger ben, maar ik weet het niet hoor. Ik kijk het gewoon aan tot m'n volgende nod. Hoe is het met jou?
Hoihoi, ff snel een berichtje vanuit spanje! Hoe is het met je?? en je klachten?? heb je nog getest of is het je gelukt er nog vanaf te blijven ik heb niks bij me dus kan niet testen had alleen mijn maansteenarmandje om en die is eergister spontaan van me arm gevallen in een winkel dus alle steentjes door de winkel heen hihihi....geen idee of het iets betekend maar de vorige keer dat het gebeurde was ik zwanger van onze dochter.(ook zo ineens poef kapot)..moet nu dus geduld hebben tot ik weet thuis ben hahaha...wel veel moeier dn normaal en zeurderige krampjes en steeken in me buik.... ga gauw weer afsluiten en van de zon genieten kom van de week wel weer ff langs hobbelen hier om te kijken hoe het met je is Doei doei
Hee meis! Een berichtje uit Spanje ooww wat ben ik jaloers op jou. Hier nog steeds klachten maar heb maandag getest en die was negatief. Was een digi van cb. Ik hou sindsdien mijn temp bij en hoop daaruit te krijgen of ik een nieuwe eisprong krijg en dergelijke.. Is voor mij de eerste keer dus word er nog niet echt wijs uit maar hier nog steeds geen echte tekenen van zwangerschap, wel nog steeds klachten zoals pijnlijke borsten, heel erg moe en heeel veel plassen! Maar ik ga in ieder geval niet meer testen tot na mijn volgende nod! Maar bij jou ook weer spannend lees ik! Wat toevallig van je maansteentjesarmband! Hoop echt dat het weer net als de eerste keer raak is! Hou je me op de hoogte? ben zo benieuwd!!
ik heb niet meer kunnen testen dus weet nog net zoveel als eerst...niks dus geen idee of afgelopen nod idd een gewone nod is geweest of niet ofdat ik toch zwanger was/ben...als ik op mijn armbandje af zou gaan was ik dus wel zwanger met mijn nod maar zekerheid geeft een test pas natuurlijk en aangezien ik hier nog tot 7 oktober zit...zit testen er voorlopig nog niet in hihihi Ik hou het nog ff spannend voorlopig. Balen dat je test toch nega was...wel raar in combie met je klachten. tempen werd ik ook niet wijs uit dus ben maar ovutesten gaan gebruiken toen hihi. Nou ga nu ff lekker aan bakje koffie beginnen op het terras met het opkomende zonnetje.. Spreek je snel weer
Ja echt heel raar inderdaad van m'n klachten. Het werd steeds minder maar nu word het alweer erger.. Ik denk dat bij mijn vorige nod gewoon een vroege miskraam is geweest, aangezien ik toch een paar licht positieve testen heb gehad.. Maar als het goed is heb ik mijn eisprong net gehad, dus wie weer dat het deze maand raak is verder ben ik afgelopen zaterdag verloofd dus ben nu lekker met mijn hoofd in de wolken, is echt een heerlijke afleiding! ik ga gewoon niet meer testen tot na m'n nod. En hou je tussendoor gewoon lekker op de hoogte! jij nog heel veel plezier op vakantie en hoop dat deze maand een positieve maand voor ons beide word!
Hee hee, ik had je berichtjes gelezen in het maansteen topic en heb op die site van jou zo'n zelfde soort armbandje besteld! Hoop dat het voor mij ook werkt ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg! Verder gaat het met m'n klachten enzo wisselvallig.. Ik word een beetje moedeloos van m'n lichaam.. Maar ik kijk het gewoon rustig aan en probeer lekker nuchter te blijven ik hou je natuurlijk weer van alles op de hoogte!
Hihi weer ff snel vanuit het warme spanje...ja ja ben echt verslaafd kan niet zonder hahahha' Wat goed dat je ook een bandje gekocht heb!! ben heel benieuwd of het voor jou ook werkt...hopelijk wel en snel ook een beetje ik baal wel beetje dat hij nu juist op de vakantie kapot is gegaan...weet nu niks.is het idd omdat ik toch zw blijk te zijn of omdat het gewoon kapot is gegaan om wat voor rede dan ook.maar goed een armbandje kan toch niet zomaar ineens kapot knappen zonder dat er aan getrokkken wordt of er wat mee gedaan wordt lijkt me...alleen dan zit ik weer ja maar ik voel niks!!! oke ben erg vroeg wakker en wat moeier dan normaal maar dat kan ook door het weer en het strand enzo komen....toch?? maar verder is er niets dat ook maar lijkt of ik zwanger zou zijn...of stop ik het weg miss omdat ik het niet echt kan geloven of op durf te hopen ondanks dat me armbandje spontaan kapot ging net als bij emily??...tuurlijk voel ik ook wel eens die krampjes net of me menstruatie ineens doorkomt maar das maar heel licht en ook zo weer weg....niet echt iets om over naar huis te schrijven zeg maar.....overmorgen zou me eidag zijn dus zit nu al elke keer te kijken of ik dat doorzichtige slijm heb...maar nee hoor nog niks...das toch ook raar??? normaal ben je toch 3 a 4 dagen voor ei vruchtbaar dus zou ik zo onderhand toch wel wat dan die draadjes slijm moeten hebben....tenzij ik idd dus wel zw ben.....men men zelfs op vakantie kan je je er nog druk om maken hahahahahaah...daarom had ik liever me armbandje nog gehad en had hij van mij mogen knappen een dag voor we naar huis zouden gaan hihihi.......drink nu ook maar geen alchol voor de zekerheid maar ja denk ook wel weer is het niet zo heb ik gewoon twee weken niet 1 glaasje sangria gedronken want het kon wel eens zo zijn dat.....pffff lastig lastig zo hoor hahahaha. Nou ga gauw weer terug naar manlief maar moest ff mijn gedachtes kwijt hoor We houden elkaar op de hoogte!!! doei doei!!
Jeetje wat een frustratie! Ik snap je echt helemaal! Ik heb dat dus ook met mijn klachtjes, de hele tijd gedachtes van, zou het? Nee vast niet.. Maar wat raar inderdaad dat je nog steeds geen vruchtbaar slijm hebt gehad? Ik heb het vanaf dinsdag gehad, vandaag nog steeds. Sinds Donderdag ook lichte krampjes en steekjes in m'n onderbuik en liezen.. Dus heb stiekem wel stille hoop.. Dat je dat volhoud joh niet drinken op je vakantie! Hihi, ik zou het ook echt niet gedaan hebben, gewoon om te gedachten 'stel dat' haha maar wel jammer als je dat dan mist terwijl het dan niet zo blijkt te zijn.. Alhoewel ik toch denk van wel, op je armbandje afgaande! Ik blijf lekker duimen voor ons
hee meis, hoe is het nou met je? nog steeds in het heerlijke spanje? lekker hoor! ik heb een nieuwtje, vandaag getest 5 dagen voor NOD en een licht streepje te zien! hoop zo dat het goed blijft gaan deze keer!!