Twee dagen ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kuikentje, 4 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Hallo Dames,

Wij zijn nu al bijna een jaar bezig met het zwangeren. We zijn ook al naar de huisarst geweest en hij heeft een spermaonderzoek uit laten voeren. Daaruit bleken weinig zaadjes (4 miljoen) en 80% onbeweegelijk.
    Mijn loopt nu bij een uroloog om op zoek te gaan naar eventuele oorzaken en oplossingen voor dit probleem.

Waar het mij nu om gaat is dat ik sinds het stoppen met de pil elke maand maar twee dagen ongesteld ben. En de ongesteldheid is zoooo weinig, ik gebruik niet eens maandverband of tampons maar gewoon een een inlegkruisje (sorry voor de onsmakelijkheid). het is zo weinig.....

Zijn er meerdere dames die hier last van hebben?

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag kuikentje,
    Ik heb dat ook. Ik gebruik per cyclus maar een tampon op de eerste dag en daarna kan ik het ook op inlegkruisjes redden. Het duurt ook maar 2 dagen bij mij. Helaas kan ik je niet vertellen of het normaal is...
    Ik heb toen ik een tiener was wel een paar jaar hele zware menstruatie gehad, maar nu dus al een paar jaar niet meer.

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo,

Ik kan pas over 1 menstruatie meepraten en die was ook maar twee dagen, maar toen ik dat op een ander forum vroeg kreeg ik ook veel reacties van andere die dit ook hadden. Maar ik dacht eigenlijk wel dat hier de pil hormonen nog een rol in spelen, maar dan is dat na een jaar wel erg lang...

Groet Snoozie

4. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hoi kuikentje,
    ik heb dat ook sinds ik ben gestopt met de pil en ik heb het eens gevraagd aan de ha en hij zei alleen maar: wees er maar blij mee..
    het kan niks geen kwaad volgens hem.
    en ik ben al wel een keertje zwanger geweest dus hij zal dan wel gelijk hebben gehad...
    succes liefs wiesje

5. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Vreemd, de eerste maand na het stoppen met de pil was ik gewoon vijf dag (zoals altijd) en vloeide ik behoorlijk. En nu bijna niets meer, ik hoop maar dat het niets is.....begin me nu wel zorgen te maken, pfff!

6. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Hoi wiesje,

Gelukkig maar, ik begon ook al te denken dat er bij mij een probleem zit. Mijn man is al vervelend genoeg, dus begon al erge dingen te denken...

Dankjewel, jij ook veel succes!

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Is alleen maar mooi toch kuikentje!
    De eerste ronde floeide ik ook veel, maar nu max 2 1/2 dag.

8. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Dat wel, alleen bij mij was ik bang dat dit iets te maken kan hebben met je baarmoederslijm en dat dit ook bijdraagt aan onze kinderloosheid. Ik moet nog een maand mijn temp bijhouden voordat de huisarts mij kan verwijzen naar de gyn. Dus ik begon al spookverhalen voor mezelf te creeren.

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja die spookverhalen ken ik wel ja,
    wij moeten volgende week naar de Gyn.
    Je gaat inderdaad van alles denken dan....

10. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Spannend, hoop voor je dat er niets ergs uitkomt. Vergeet die spookverhalen (hahaha, moet ik zeggen!) en wacht het rustig af. Is je man/vriend al onderzocht? (sperma bedoel ik dan)

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nee dat is nog niet onderzocht maar zal vast niet al te lang duren voor het onderzocht wordt.
    Ben benieuwt hoe het loopt volgende week.

12. Carly

Carly Lid

3 okt 2007
    36
    0
    0
    Ik zit al 5 jaar niet meer aan de pil en heb ook wel een maar 2 dagen mijn menstruatie gehad terwijl ik normaal gesproken dik 5 dagen ben..geen idee hoe het kan eigenlijk vond het niet erg hoe eerder weg hoe beter :)

13. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Dat is vreemd, het zaad van mijn man is op verzoek van de huisarts bij het ziekenhuis onderzocht en daarna is hij verwezen naar de uroloog.

Spannend Daantje, hou ons op de hoogte! Ik ben benieuwd hoe het allemaal loopt, volgende maand ga ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de gyn. Ben benieuwd wat hun aanpak is!

Deel Deze Pagina