wie van jullie heeft er ervaring met primolut pillen ???? vanavond laaste tablet genomen van kuur van 10 dagen 30 tabletten totaal ik heb ze gekregen omdat mijn cyclussen heel onregelmatig zijn 111, 68 dagen zit vandaag alweer op 59 dagen hoe lang duurde het voor jullie ongesteld werden en wanneer jullie cyclus weer regelmatig werd
Ik werd beide keren op dag 4 na stoppen met de pillen ongesteld Geen regelmatige cyclus door gekregen.
Het duurt een paar dagen na het stoppen, voordat je ongesteld wordt. Hier meestal op dag 3-5, maar het kan ook korter of langer duren. Primolut zorgt ervoor dat je een onttrekkingsbloeding krijgt. Daardoor wordt je lichaam als het ware gereset. Het heeft echter geen invloed op je cyclus, het zorgt er niet voor dat je cyclus regelmatig wordt. Het kan zijn dat je lichaam het nu zelf goed oppakt. Het kan helaas ook zo zijn dat het verder niet helpt en alleen voor deze eenmalige bloeding zorgt, en dat is eigenlijk ook alleen wat deze medicatie doet. In dat geval zou je misschien aanvullende medicijnen nodig hebben om je cyclus te reguleren. Succes!
Ik had het toen in de vakantie geslikt om mijn menstruatie uit te stellen. Eerste keer 9 weken erna niet ongesteld geworden. En niet zwanger, alles was onderzocht (ik had een bed partner gehad in het buitenland waar de condoom weggeschoven was, dus ik had mijn billen samen geknepen haha). Na die 9 weken spontaan ongesteld. Tweede keer 4 dag erna ongesteld. Groetjes.