lieve allemaal, ik zit echt met een raar en naar gevoel in mijn maag. ik ben in juni 2010 gestopt met de pil omdat we graag een kindje willen. en sinds die tijd telkens redelijk regelmatige cyclus gehad va 23 dagen.. maar nu opeens heb ik een cyclus van 17 dagen!!!!vorige week donderdag ben ik net van mijn mestruatie af en het lijkt erop dat het er nu alweer aan komt heb vanaf gistereavond wat last van donker bruine slijmerige afscheiding (sorry voor de details) maar ik heb in oktober hier ookal kontact over gehad met de huisarts waarmee de assistente zei dat ik zowiezow een jaar van de pil moest zijn konden ze er mischien wat aan doen dus kortom niet eerder weer bellen dan in juli of liever daarna nog.. maar ja wat moet ik nou?? hebben jullie nog tips voor mij??want ik weet het echt niet meer!! ik gebruikte tabl voor een onregelmatige cyclus en ben ik een paar weekjes geleden mee gestopt aangezien ik dacht dat het toch geen werking had...zal het dan toch wel werking hebben?? en als ik bijv nu weer nadat ik een cyclus heb opgebouwd met de tabl van vsm van 23 dagen en ik wil een ovu test gaan doen wanneer moet ik hier dan mee beginnen? het maakt me allemaal erg onzeker helemaal nu er in mijn omgeving weer mensen zwanger zijn en wij ookal een poosje bezig zijn.. hopelijk heeft hier iemand ervaring mee... liefss Moniekjuh
Mijn advies is toch een verwijzing vragen/eisen en anders zelf naar het zh bellen om het voor te leggen!