Nog meer mensen 2 dagen overtijd? Ik heb helemaal geen klachten van een naderende menstruatie, ook geen klachten van zwangerschap. Gister en vandaag getest, in mijn ogen negatief (echt een heeeele lichte tuurstreep, kan het mij zelfs nog wel eens inbeelden dat ik wat zie) Wie nog meer overtijd? Wat zijn de klachten (of juist niet)? Ben je vaker overtijd?
Hi Nono, Bn je 2 dagen overtijd als je een cyclus van 29 dagen rekent? Spannend hoor! Ik heb hier wel gelezen dat niet bij iedereen direct een test positief is terwijl er wel prake kan zijn van een zwangerschap. Maar misschien is je cyclus niet zo regelmatig als je dacht.. Heb je normaal wel ongi klachten? Ik ben niet overtijd, vrijdag verwacht ik mijn ongi. Misschien zwanger maar daar ga ik niet vanuit..
Ik ben vandaag 3 dagen overtijd. Heb twee dagen geleden een test gedaan, die was negatief. Wil nog even wachten voordat ik weer een nieuwe doe. Althans, dat probeer ik... Ik heb 6 dagen voor NOD wat bruin bloed verloren, dus misschien de innesteling? Sindsdien aldoor een soort van beurs en trekkend gevoel onder in mijn buik. En de laatste dagen vooral heel erg moe... Vorige maand had ik ook 6 dagen voor NOD wat bruin bloed (voor het eerst want heb dat anders nooit) en werd uiteindelijk pas ongesteld na 3 weken overtijd. Is waarschijnlijk een vroege miskraam geweest.
Hoi 2xtante, ja ik heb de langste cyclus aangehouden (29 dagen dus) .. Normaal heb ik zo'n beetje alle klachten die je kunt krijgen, van zere (.)(.) tot aan misselijkheid.. Spannend! Ik hoop dat je zwanger bent. Hoi Malyn, ooooooooooh! Spannend is het he! Ik hoop dat je snel een positieve test krijgt. Waarom ga je testen uitstellen? bang voor teleurstelling?
Wat spannend idd! Mijn ongi had maandag moeten komen, maar heeft zich ook nog niet aangediend. Heb alleen een heel klein beetje bruin verlies gehad, maar ik las ergens dat je dat niet als menstruatie moet rekenen. Ik heb wel een test gekocht, maar wil nog even wachten. Kan misschien volgende week wel pas ongi worden of niet? Suc6 allemaal!
Romper, jij bent dus ook al een paar dagen overtijd. Dat beetje bruin verlies kun je volgens mij inderdaad niet als een menstruatie rekenen. Het zou een innesteling bloeding kunnen zijn, of heb je dat wel vaker? En ja het kan dat je ongi pas een week later komt, als je niet zeker weet wanneer je je eisprong hebt gehad. Wanneer ga je testen??? Nono, ik heb net als jij ook altijd hele zere (.)(.) al een week voor mijn NOD, maar heb daar nu helemaal geen last van. Alleen mijn tepels zijn sinds een paar dagen gevoelig. Jij hebt verder helemaal geen klachten? Spannend! Ik ben inderdaad een beetje bang om te vroeg te testen. Vorige cyclus teste ik na twee weken nog niet positief, maar dat komt volgens mijn arts wel vaker voor bij een vroege miskraam. Maar ik wil voor het weekend nog wel een test doen, dus ik hoe jullie op de hoogte
@Malyn: ik heb idd wel vaker bruinverlies bij een menstruatie, maar dan heb ik dat 1 dag en veel meer. Gister en tot nu toe helemaal niets. Mijn moeder weet dat we bezig zijn om zwanger te worden, dus had ik het haar toch maar even voorgelegd. Zij denkt dat het niets bijzonders is en mijn ongesteldheid gewoon wat later komt. Mijn gevoel zegt ook dat dat zo is. Het is meer dat ik natuurlijk zwanger hoop te zijn. Ik wil iig tot zaterdag wachten met testen. Vreemd vind ik dat ik helemaal geen kwaaltjes heb. Wat spannend voor jou! Ook, omdat je zere tepels hebt. Hoeft niet perse iets te betekenen, maar gezien je ook al overtijd bent.. dat maakt het wel spannend!
Nu vijf dagen over tijd, maar we hebben nog geen test gedaan, omdat de hormonen wellicht nog niet genoeg in het urine zitten. Na een week overtijd moet er toch wel genoeg hormonen in zitten. Weinig (noemenswaardige) klachten. Niet duizelig, misselijkheid of wat dan ook. Maar die klachten zijn ook bij iedereen veschillend.
Hoi allemaal, ik lees graag hier op het forumwe zijn sinds dec 2011 bezig... vandaag 1 dag overtijd en nog geen ongi te bekennen net alleen beetje witslijm gezien...heb gevoelige tepels witte puntjes op tepelhof en aders rond mijn tepelhof en volgens mij vriend zijn ze ook groter geworden gister al een testje kv 2v5 gedaan maar neg straks nog ff langs het kruidvat en dan morgenochtend weer ff testje doen hoop voor iedereen op een mooie knalroze test liefs
@Romper: ik hoop natuurlijk voor je dat het wijst op een zwangerschap, maar als je het gevoel hebt gewoon ongesteld te zullen worden snap ik waarom je nog even wilt wachten met testen. En wat kwaaltjes betreft, ik denk dat dat bij iedereen weer anders is. Ik heb genoeg kwaaltjes nu, maar probeer daar niet zo op te letten want dan ben ik daar constant mee bezig. @dinh: knap dat je nog geen enkel testje hebt gewaagd als je al wel 5 dagen overtijd bent! Ik probeer zelf ook nog even te wachten zodat ik zeker weet dat als ik zwanger ben er echt meer hormonen in zullen zitten dan de vorige keer. @JustMe31: jij hebt ook al gevoelige tepels dus... Ik hoop dat je vriend gelijk heeft en dat je morgenochtend een positieve test in handen zult hebben!
Gevoelige tepels hoeven idd niets te zeggen. Zelf had ik twee keer vlak voor dat ik ongi moest worden zere tepels. Maar bleek gewoon ongi te worden . Ik hoop natuurlijk voor , justme31 en dinh dat ik ongelijk heb. Dames succes!!!! X didi
Ja, maar dat is het hem juist. We hebben nergens last van. Het is voor ons de tweede zwangerschap. Al is de eerste zwangerschap op een drama uitgelopen, maar dat is een ander verhaal. Vorig jaar, bij de eerste zwangerschap, nergens last van. Het was een donderslag bij een heldere hemel, dat we zwanger waren. Nergens last van, alleen geen ongesteldheid. Nu, idem dito. Nauwelijks tot geen klachten, waarbij we ons afvragen: Zijn we zwanger? Alleen: er is geen ongesteldheid.
Vervelend dat het de eerste keer niet goed gegaan is. Dat kan natuurlijk wel dat je helemaal geen klachten hebt. Hoeveel dagen ben je al overtijd? Succes Didi
Ik schaam me diep! Zo hard roepen dat ik wel tot zaterdag wacht met testen en dan toch al vandaag doen. Was er zo druk mee in mijn hoofd vandaag, dat ik mezelf rust en zekerheid gunde en daarom toch maar ben gaan testen. Helaas met een negatief resultaat, wat eigenlijk alsnog voor onrust zorgt, want waar blijft mijn menstruatie? Vreemd vind ik wel dat ik toch een heel licht, verticaal streepje zie in het uitslagvenster. Maar misschien zijn de streepjes altijd wel licht te zien, ook wanneer je nog niet hebt getest... Ik zal de test even bijvoegen. Hmm, weet niet precies hoe het werkt met bijlagen, maar volgens mij is de foto nu aan mijn profiel toegevoegd.
ik zie wel een ligt kruis op je test dus er is echt wel een beetje hoop.en dat is normaal, niet hoor ik duim voor je dat je zwanger bent
Bedankt Didi. Maar ik mag niet klagen hoor, zat nog maar in ronde 1. Werd alleen gek van die onzekerheid. @esje1981: wat fijn dat jij dat ook ziet, zelfs op de wat onduidelijke foto. In de bijsluiter staat dat vage plusjes ook positief zijn, maar deze vind ik wel heel erg vaag. Ik vraag me dus af of die verticale streep niet altijd heel lichtjes te zien is. Het is overigens een test van Kruidvat.
Hoi Romper, je kon dus toch niet meer wachten? Haha. Geloof dat we dat allemaal wel herkennen hoor! Ik zie die lichte verticale streep ook, dus ik zou zeggen dat er toch wel hoop is... Volgens mij hoor je die strepen voor het testen niet te zien toch? Misschien morgenochtend voor de zekerheid nog een test doen??? Spannend!
@Malyn: nee, ik kon toch niet wachten, hihi. De verticale streep is zo vaag dat ik echt denk dat ie altijd wel zo te zien is. Het ene moment denk ik de streep te zien en het andere moment niet, zo vaag is ie. Natuurlijk hoop ik dat het wel een positieve betekenis is, maar dat kan ik haast niet geloven. Misschien is een test met een smiley duidelijker. Morgen of overmorgen zal ik idd nog eens testen. Bedankt voor je hulp!