Ben vandaag 2 dagen overtijd en voel al dagen enorme hoofdpijn, extreme vermoeidheid en sinds vandaag buikpijn. Heb nu ook sinds 2 dagen (lichte) bruinverlies. Mijn buik is bol, anders als normaal. Durf nog niet te testen, wil liever nog een paar dagen wachten. Zou ik al zwanger kunnen zijn? Liefs
natuurlijk kan het. hoe is je eisprong? ikzelf zal nog een paar dagen wachten met testen, alhoewel als ik een paar dagen overtijd ben, gelijk zal willen testen.
Ja, ik wil ook graag testen maar hou me tegen omdat ik bang ben voor teleurstelling denk ik.. Mijn eisprong was rond de 22ste, heb geen ovulatietest gedaan. Vind het zo spannend!
Dankjewel Masami! Ik had mijn testen ook in die topic geplaatst en meeste vrouwen daar reageerden ook dat het er positief uitziet. Maar nu zag ik van iemand testen met net zo'n soort plus en daarvan werd gezegd dat het negatief is. Dat maakt me dan nog weer extra aan het twijfelen. Ik denk dat de Clear Blue test me zekerheid moet geven door zwanger te laten zien Dan zal ik hier nog wel weer even posten! Ik denk dat ik vanavond al zo'n test ga doen, kan niet tot morgen wachten.
@kleintje: ik snap heel goed dat je niet durft te testen hoor! En ik kan je vertellen dat een 1e test je ook niet meteen zekerheid hoeft te geven. Daar weet ik nu alles van.. succes!
Hallo, Ik ben Ilona en heb me net aangemeld. Ik ben al het goed is ook een paar dagen over tijd. Volgens een cyclus van 28 dagen ben ik nu 4 dagen over tijd. Maar ik weet niet hoe mijn cyclus loopt omdat we gelijk zijn gaan proberen zwanger te worden na dat ik gestopt was met de pil. Nu had in Zondaq ong moeten worden. Ik had al een aantal kwaaltjes dus ik heb 4 dagen te vroeg een test gedaan.. die was negatief maar ik werd nog steeds niet ong.. Toen ik 3 dagen overtijd was heb ik gestest maar weer nega. Nu ben ik nog steeds niet ong geworden dus 4 dagen overtijd. Ik denk dat me cyclus op gang moet komen maar vind het dan raar dat ik wel kwaaltjes heb.. Ben al drie dagen misselijk en last van me buik. Onder in me buik gevoelig. Gevoelige tepels en kotsmisselijk.. Maar helemaal geen tekens van menstruatie klachten. Dus begrijp er niets meer van.. Ik durf nu niet echt weer te testen want dan valt het weer zo tegen.. Het hoeft van mij ook niet in ronde 1 raak te zijn maar dan wil ik graag ong worden en van me kwaaltjes af zijn.. Wat vinden jullie van mijn verhaal en misschien kunnen jullie me advies geven.. Groetjes Ilona.
Romper, als je het echt zeker wilt weten, waarom haal je dan niet de zwanger/niet zwanger test van clearblue?
@Ilona: vervelend idd, vooral, omdat je door het ontpillen dezelfde symptomen kan hebben. @Lodie: bedankt voor de tip. Toevallig heb ik die vanmiddag gekocht. Ik ga er vanavond 1 doen.
@championnetje: als eerste van harte welkom. Het kan natuurlijk al gelijk de eerste ronde raak zijn. Ik zal gewoon nog een keer een test doen en dan kijken wat de uitslag daarvan is. Mocht het dan nog steeds nega zijn, dan zal ik een paar dagen afwachten, kan ook zijn dat je een maand overslaat nadat je gestopt bent met de pil. Suc6, Dion alias didi2502
Oehhh spannend Romper! Ik zal heel hard voor je duimen. Ik hoop het echt voor je! Plaats je een foto?
Dankjewel Lodie! Ik vind het wel een beetje eng, omdat er zoveel zijn die van mijn 2 testen zeggen dat ze positief zijn, maar ik zelf dus nog erg onzeker ben wat betreft die testen. Mijn gevoel zegt dat die CB-test niet zwanger aan zal geven... Ik zal sowieso laten weten hoe de test is gegaan.
Ja heb het gelezen idd! Ik wacht gewoon nog af.. Heb nog (steeds) wel last van lichte bruinvloed, is dit dan oud bloed? Heb geen flauw idee hoe ik dit moet interpreteren.
@Romper: Spannend meid, ben benieuwd naar die test vanavond!! @Kleintje1988: Bruin bloed duidt meestal op bloed uit de baarmoeder en kan dus oud bloed zijn. Dat je al een paar dagen wat verliest zou kunnen wijzen op een beginnende menstruatie, maar ook op een innestelings bloeding misschien. Testje doen of afwachten of de menstruatie doorzet zou ik zeggen. @Championnetje: Het kan natuurlijk betekenen dat je zwanger bent. Maar er zijn ook heel veel vrouwen die last hebben van ontpillen. Omdat je hormoonhuishouding tijdelijk veranderd kun je allerlei kwaaltjes hebben en ook menstruaties overslaan.
@kleintje: ik had ook even bruinverlies, toen mijn menstruatie moest komen. Tot nu toe is mijn menstruatie uitgebleven, vandaar mijn testen. Ik heb net een Clear Blue-test gedaan, maar er gebeurde niets. Waarschijnlijk te weinig urine, het meeste had ik er op mijn werk al uitgeplast... Of ik test toch te snel. Wel balen, want ik ben zo zenuwachtig en gestresst door die onzekerheid. Wat kan ik me voorstellen hoe vreselijk het moet zijn voor vrouwen die heel lang op een zwangerschap moeten wachten of nog erger, als ie er helemaal niet komt of uiteindelijk fout gaat. Zal ik later op de avond opnieuw een testje wagen of echt morgen pas? Ik wil mijn vriend zo graag vanavond blij verrassen ipv dat hij erbij is als ik test.
Oh wat spannend allemaal.. Heb besloten om gewoon af te wachten en hopelijk is het deze keer raak. Succes!
Dank je Romper. Voor ons is het een echte verassing, maar we zijn super blij met ons wondertje. Ik kwam speciaal nog even kijken of jij al een positief bericht had, maar helaas weten we nog niks. Kwam er helemaal niks op de test te staan?
Moest ik natuurlijk wel de dop van de test halen. Waar ben ik met mijn gedachten! Voel me gewoon dom... Heb er 1 test door verknald of nouja, omdat de dop er nog op zat, had ik m best nog kunnen gebruiken, maar had m al weggegooid. Iig geloof ik door al het gestuntel niet eens wat ik zie! Gelukkig heb ik nu nog 1 test over. Die bewaar ik voor zaterdag, denk ik. Zie bijlagen! En bedankt voor al jullie hulp en lieve reacties!
Waaauuwwwww Rompertje. Hier kun je niet meer omheen. Hartelijk gefeliciteerd!!!! Kom je ook bij november mama's 2012 kletsen?