Dankjewel Jolie! Ja, gezellig! Heb alleen geen idee hoever ik zwanger ben, hihi. Nog steeds ben ik bang dat ik ineens ongesteld ga worden, stom he! Heb wel hele dag last van pijntjes in rug en zij en branderig gevoel in mn maag..symptomen?
Ik zelf was al wel een paar dagen overtijd, maar dacht dat de ongesteldheid nog ging komen omdat ik dat zo voelde. Maar ik had ook al wel last van emotionele buien enzo. Ook voelde mijn borsten anders dan anders. Ik voelde me gewoon anders dan anders en daarom ging ik testen. Maar wat jij opnoemt kunnen volgens mij wel symptomen zijn hoor!
Jij ook bedankt, Malyn! Dit voelt nog zo onwerkelijk.. Deze test gaf niet aan hoever ik ben, dat is dan zeker een duurdere van Clear Blue? Heb een heel trekkerig gevoel onder in mn buik, maar zal wel normaal zijn...
Hoi Allemaal, Gefeliciteerd voor de posi testers en een goede zwangerschap gewenst(ook voor alle andere zwangere natuurlijk ) Ik wacht nog steeds af...3x getest maar negatief nog steeds geen ongii te bekennen af en toe wat kleine steekjes onderin me buik... en nog steeds gevoelige tepels Ik wacht tot maandag dan ga ik weer testen (hoop dat ik dat volhou ) Geen bloed geeft moed Liefs
Wat spannend justme! Dat word een testje wagen! Ik vond zelf de digitale test van Clear Blue me toch wel de meeste zekerheid geven. Daarop zie je tenminste echt zwanger of niet zwanger staan. Vandaag nog even samen met mijn vriend een test gedaan en weer stond er zwanger. Ik denk dat ik het nu dus toch echt wel moet gaan geloven! Maar dan zeg ik weer tegen mezelf, kan over een paar dagen wel anders zijn. Gek word ik van mezelf! @Didi: bedankt!
Kan me heel goed voorstellen. Maar als er op meer dan 3 testen staat, dat je zwanger bent, dan moet het wel zijn, toch? @just me: heel veel succes. Lijkt me erg lastig deze periode van onzekerheid
gelukkig heb ik dat kruis dan toch goed gezien.en de clearbleu geeft bij jouw de door slag dat je echt wel zwanger bent.en dat verandert niet met een paar dagen.ga lekker genieten van je wondertje.en hopelijk gaat alles goed.liefs esther
@Didi: daar heb je gelijk in hoor, 4 testen inmiddels zelfs. En vandaag nog 1 gekocht om te achterhalen hoelang ik zwanger ben. Is ook wel handig en leuk om te weten @Esther: dankjewel!! Je had het idd helemaal goed gezien!! En is ook wel zo hoor, maar in het begin kan er nog zoveel mis gaan. Daarom ben ik een btje voorzichtig enhousiast.
@Romper: Je blijft maar testen haha! Kan me goed voorstellen dat het nog onwerkelijk voelt. En dat je voorzichtig bent. Maar hoop dat je er toch ook van kan genieten! @JustMe: Spannend zeg! Hopelijk heb je maandag wel een positieve test in handen! Maar wat duurt wachten laaaaang he?! Ik heb vanochtend ook een test gedaan, maar die was negatief. Ben nu 6 dagen overtijd!! En nog steeds al die klachtjes... Ik heb voor maandag een afspraak met mijn arts gemaakt. Hopelijk krijg ik dan duidelijkheid!! Ik vroeg mij af, als je je eisprong gehad hebt, zijn er dan andere redenen waarom je ongesteldheid maar niet komt? Aangezien ik een echo gehad heb waarop te zien was dat ik binnen een paar dagen mijn eisprong zou hebben...
Ja, erg he, zoveel testen, hihi! Net de laatste test gedaan, ben al 4 of 5 weken zwanger! Woow, je zou toch denken dat je daar wat van moet merken\voelen... Als ik toch niet zwanger ben, dan kan ik de fabrikanten van de testen wel aanklagen, haha. Ik denk idd dat we nu gewoon vooral moeten genieten!
Jeetje Romper, dat was onverwacht of niet?! Hoelang was je overtijd voor je gevoel? Dat geeft de rest van ons wel weer hoop dat testen soms later pas positief uitvallen!
Heel onverwacht idd! Je verwacht nooit meteen zwanger te zijn. Ik had heel realistisch voor beeld dat het wel heel lang kon duren of misschien nooit zou lukken. Daarom en ook omdat ik nog maar amper symptomen heb, vind ik het heel onwerkelijk. Achteraf gezien was ik dan al zwanger toen we op de negenmaandenbeurs waren. Toen werd ik al jaloers op al die zwangere buiken Je gunt iedere vrouw dat het zo snel gaat, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. Dus ik besef heel goed dat we heel gelukkig mogen zijn. Suc6 maandag, Malyn! Zal wel heel frustrerend zijn al die klachten, maar een negatieve test. Ik hoop voor jou op heel gauw een positieve test!