bang voor nieuwe miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin08, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin08

karin08 Lid

16 feb 2012
    5
    0
    0
    Hoi hoi,

In november heb ik een miskraam gehad bij ongeveer 6 weken (pas in de 11de week ontdekt bij de ego).
    Nu ben ik opnieuw zwanger, 6 weken en 1 dag. Ik sta helemaal stijf van de zenuwen want ik ben ontzettend bang dat het opnieuw niet goed zal gaan.:( Ik haal me ook van alles is mijn hoofd.
    Bij mijn menstruatie en de miskraam zelf had ik niet extreem veel bloedverlies de afgelopen maanden. Ik heb op internet gelezen dat dat een teken is van een te dun baarmoederslijmvlies, wat ook de oorzaak zou kunnen zijn van mijn miskraam.
    Volgende week dinsdag heb ik pas de ego, duurt voor mijn gevoel nog heel lang.
    Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben met een te dun baarmoederslijmvlies? en verliezen zij bij de menstruatie dan ook minder bloed?

Groetjes Karin

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Wat naar van je miskraam. Vooral omdat je toch 5 weken onwetend rond hebt gelopen. Vreselijk lijkt mij dat.

Ik heb 2 vmk gehad ( en 1 bbz) maar kan niet zeggen of ik die maanden een minder hevige ongi vooraf heb gehad. Zowiezo is het bij mij elke maand verschillend. Afgelopen keer hevig, de keer daarvoor minder hevig.

Ik weet nog goed hoe ik naar elke echo toeleefde. Ivm bbz 2 mnd daarvoor kreeg ik al vanaf 5 weken een echo. Toen t/m 8 weken elke week. Maar de gerusstelling was steeds van korte duur. Hoe dichter ik bij de 12 weken kwam hoe zekerder ik wel werd.
    Maar pas echt zeker voelde ik me pas rond 17 weken toen ik ons zoontje elke dag begon te voelen.

Probeer te genieten van alle komende dagen. Een zwangerschap maak je maar een paar keer mee in je leven ( als het meezit) en dat gevoel is zo bijzonder. Dat gevoel komt nooit meer terug als je kroost compleet is. Dat hielp mij te genieten!

Deel Deze Pagina