Waar gaat het toch heen zeg. Er is verder nog niks bekend, maar ik heb het vermoeden van een familiedrama. GelreNieuws.nl » Dode kinderen en gewonde vrouw in huis Apeldoorn
Het eerste wat ik dacht was 'niet weer he..' Maar misschien is dat wat voorbarig.. Het is hoe dan ook verschrikkelijk!
Ik vind zulke berichten altijd zo vreselijk maar het feit dat dit een paar straten hier verderop gebeurd is geeft me wel de kriebels. We hoorden vanmiddag dat vader zelfmoord heeft gepleegd maar of dat daadwerkelijk zo is, geen idee. We wachten het nieuws maar af. Verschrikkelijk iig
Poeh, wat heftig! Ook als het zo dichtbij is! Hoe dan ook, wat er ook gebeurd is, ik hoop dat de kindjes geen pijn hebben gehad! Arme arme kindjes, waarom toch?!
Gezinsdrama in Apeldoorn Omstreeks 13.30 uur kreeg de politie van iemand een melding dat er mogelijk iets aan de hand was in de woning. Politiemensen troffen daar de vrouw en de kinderen aan. De vrouw, vermoedelijk de moeder, is overgebracht naar het ziekenhuis. Het team Forensische Opsporing en de recherche zijn een onderzoek begonnen. De straat is afgezet. Buurtbewoners vertellen dat in het huis een echtpaar met twee kinderen woonde, de 8-jarige Lucas en de 6-jarige Rosa. De jongen was ernstig gehandicapt. Het is niet bekend waar de vader is. Veel mensen in de buurt zijn naar buiten gegaan en reageren geschokt op het drama. "Het komt zo wel erg dichtbij", reageert een buurtbewoner. Ook burgemeester John Berends toont zich geschokt. "Gebeurtenissen als deze raken je in het hart. Het is vreselijk wat er is gebeurd", meldt hij op de website van de gemeente. Volgens burgemeester Berends wil de gemeente er nu op de eerste plaats zijn voor de directe familie, de buurt, de vrienden en de scholen van de kinderen.
Jongetje was 9.. Het meisje Zat bij een kindje van een oude vriendin van mij in de klas.. Haar dochters zijn er kapot van..
Wat erg zeg Moontje. Ik lees nu dat moeder Aurélie, die ook gewond is, is opgepakt en de vader was niet thuis en is opgevangen door de politie.
Pf hoe kan je zoiets bij die kleintjes doen. Vertel me hoe en vooral waarom. Zo klein en nog vol levenslust pf. Rust zacht kleintjes