Een baby kan alles maken bij deze hond met engelengeduld.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Emo, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    #1 Emo, 5 jan 2015
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
    Ja leuke baby, leuke hond, maar ik vind het best eng om te zien eigenlijk. Je ziet dat de hond het op den duur helemaal niet meer leuk vindt.

En in het tweede deel van het filmpje met muziek, zie je dat de hond de baby een duwtje geeft in het gezicht. Je kan veel aflezen aan de lichaamstaal van het dier, blij was die niet i.i.g.

Hart over de Grens: Een hond met engelengeduld!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vetschrikkelijk inderdaad, domme mensen. Sorry hoor.

3. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Dalijk janken die k*t hond heeft heeft mijn kind gebeten. 😨

4. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik snap niet dat die vader niet ingrijpt en tegen het kind zegt dat het nu klaar is en de hond met rust gelaten moet worden, hij lacht er maar de hele tijd bij.

Zoveel tekenen dat de hond het niet leuk vindt, maar de vader doet er niets aan.

Stel dat de hond een keer boos wordt en het kindje bezeert, dan moet deze eigenaar niet klagen achteraf, is mijn mening.

5. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Wat sneu voor die hond zeg :(

En inderdaad: dit zijn degenen die straks roepen "mijn hond heeft mijn kind gebeten".
    Of dit kind wordt door een andere hond gebeten: eentje die dit niet pikt! En het kind leert geen hondenmanieren op deze manier.

Nee: geen leuk filmpje.

6. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    De mensen die dit toelaten hebben het IQ van een pindarots. Hoe ongelofelijk dom!

7. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    En straks doet die hond echt wat,en dan krijgt dat arme beestje zeker een spuitje :x

8. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    brrr ik kon het niet eens helemaal af zien. Sneu voor dat beestje! En maar filmen i.p.v. ingrijpen...

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

En dan af laten maken omdat hij vals zou zijn zeker! Dieren zijn geen speelgoed en dat kun je je kind gewoon leren.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ja ongelofelijk he!! Uiteindelijk, als het mis gaat, trekt de hond natuurlijk weer aan het kortste eind...

11. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bah, idd dadelijk is t janken want die k*t hond heeft mijn kind gebeten. Zo voed je je kind toch niet op.

12. 2015mama

2015mama Actief lid

13 aug 2014
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens met bovenstaande reacties, ben ik de enige die het smerig vindt dt dat kind speeksel uitwisselt met die hond dmv dt koordje/speeltje?

13. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Nee dit snap ik dus echt niet. Ons meisje vindt onze hond ook reuze interessant maar mag echt niet zo tegen 'm prikken!

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Domme mensen. Dalijk piepen dat de hond heeft gebeten.

15. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

En wat denk je van het kindje? Die leert niet hoe om te gaan met dieren.
    Heb het flimpje niet kunnen kijken doet het momenteel niet maar zoals hier onschreven lachen de ouders erbij. Dus kind denkt dat die prima bezig is.
    En dan wordt kind gebeten in bv gezicht. Levenslange trauma innerlijk en uitterlijk en hond wordt afgemaakt. Kindje verdient dit dus ook niet uiteindelijk.

16. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Bij onze hond kun je dit ook allemaal doen alleen laten we dat de kleine niet doen. Samen aaien, dingen aanwijzen, maar niet opdringen aan de hond. Tkan wel zo zijn dat de hond niks doet, prima, maar ik vind dat een kind moet leren een hond ook met rust te laten.

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Zielig voor de hond :( ik ben geen hondenkenner, maar kan zo zien dat de hond het helemaal niet leuk vind! is overduidelijk te zien! arm beest :(
    Lekkere manier van omgaan met dieren zeg.. zo leert die kleine het toch niet.. domme domme mensen

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Nee, dat was voornamelijk mijn eerste gedachte. Echt ranzig! Verder weet ik weinig van honden, maar zou mijn kind niet de hond zo laten behandelen. De kat moet het hier ook wel eens ontgelden. Zeg er altijd wat van.

19. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Oké nou heb ik 0,0 verstand van honden maar ik zie gewoon een hond en een kindje die samen met het touwtje aan het spelen zijn ?? Ik zie niet aan de hond dat hij het erg vind is toch gewoon een spelletje om aan het touw te trekken ?

20. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Mama: dat laatste is misschien gewoon spelen. Ook dat kan misgaan trouwens, maar dat te buiten.
    Het ergste gedeelte is wel deel 2 (als de camera even uit is geweest), dat de hond zich zo ver als.mogelijk achter tegen de bank aandrukt en hoofd weg draait, zo van, ik heb hier geen zin in! Die van ons zou al lang een flinke blafferd gegeven hebben. Bijten doet ie niet, maar laat duidelijk weten iets niet te willen. Deze hond laat ook duidelijk zien dat hij er geen zin in heeft! En als iets te lang door gaat, kan een hond ook zijn geduld verliezen. Met, als je pech hebt, een bloederige afloop....

Deel Deze Pagina