Hoi meiden!! Ik heb een vraag wie heeft een innesteling gevoeld? Ik heb nu al 2 dagen last van steken in ne linker lies, trekt een beetje naar me been toe. Vannacht kon ik niet op me linker zij liggen want dit was gevoelig. Ik zit nu op dag 28, aangezien me handtekening snap ik er niet veel van me cyclus.. hihi Maar wie heeft dit ook gevoeld en was het toen raak of werden jullie toch ongi? Vrouwenlichaam zit toch raar in elkaar hihi
@Sheba84 Dit is wel mogelijk! ik had dit ook 3 maand terug...werd middenin de nacht wakker van n heftige kramp aan de linkerkant en sindsdien steekjes aan die kant wat doortrok naar mn been en rug!! En toch werd ik ongi op mn NOD :S maar ik had veel en helder rood bloed met dikke stolsels wat ik normaal niet heb en voelde niet goed dus toch maar n test gedaan en was positief! Was dus een vmk heb na die kramp ook een temp dip gehad en wist zeker dat ik toen n innesteling gehad had!! Hopelijk is t gauw weer raak en hoop dat ie dan blijft plakken ik hoop t ook voor jou meis!!! je zult toch ff geduld moeten hebben, hoe moeilijk ook!! weet je al wanneer je wilt gaan testen?!
Hoi Rabia84. Wat erg voor je dat het bij jou een vkm is geworden... Hoop dat de volgende blijft plakken!! Ik weet niet wanneer ik ga testen zit nu op dag 28, ik zou in ieder geval op dag 40 wachten, hoe moeilijk het ook is..