Ik denk dat ze bedoelt dat er naast een zwangerschap twee cystes in een eierstok zijn gezien. TS denkt daardoor dat er een dubbele eisprong is geweest en dat ze daardoor nu in verwachting is van een tweeling. Want je ziet twee follikels/cystes op de echo, wat zij omschrijft als eitjes. Embryo's of vruchtzakjes zijn niet zichtbaar met 4 weken, dus die kan ze niet hebben gezien. Dan zouden cystes het enige zijn wat zichtbaar is geweest. Waarom een zwangerschapsecho met 4 weken? Geen idee, maar sommige ziekenhuizen doen dat. Zo heb ik het in ieder geval begrepen... Vandaar mijn uitleg over cystes. En omdat zij het over een dubbele eisprong heeft, de link terug naar het feit of ze die misschien gehad kan hebben, geconstateerd aan de hand van eerdere follikelmetingen. Maar dat staat los van de twee cystes. Cyba Hoe hoog was je HCG-waarde en op welke dag is dat geprikt?
Aha okee.... Ik snap dat niet omdat je zegt tijdens de echo er achter bent gekomen pril zwanger te zijn, 4 weken. En je het over HCG waardes hebt..... Beetje verwarrend dus
Dank je... Dacht dat ik de enige was Anyway... Bij mijn echo met 4wk5dg was er duidelijk een vruchtzakje te zien. Dus voor mijn gevoel had dat met 4 wk Miss ook wel gekund. Maar niet dus.... Weten we dat ook weer. Maar ik snap het nu gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat die 2 weken tot de volgende echo snel voorbij zijn en je een mooi vruchtzakje zal zien.