Hoi Dames, Ik kreeg vandaag te horen dat mijn progesteron dinsdag 22 was. Duidelijk een eisprong gehad dus (jeej!), maar het gekke is dat het dinsdag pas 2DPO was.... Dit lijkt mij nogal een hoog progesteron level voor 2DPO? Nou ben ik benieuwd naar wat jullie hiervan denken (even voor de duidelijkheid, ik weet dat er over een evt zwangerschap natuurlijk nog niks gezegd kan worden)? Kan dit misschien duiden op meerdere eitjes die gesprongen zijn? en zijn er uberhaupt dames die hun progesteron waardes weten van rond 2dpo? (en ja ik weet dat als je naar mn tempkaartje kijkt het lijkt dat ik mn eisprong misschien veeeel eerder was maar dat kan niet want afgelopen donderdag heb ik een echo gehad en toen zat er 1 follikel van 17.5 en 1 van 12, dus voor vrijdag kan echt niet en qua temp moet het dan zondag zijn geweest)
dat is hoog jah..maar niet extreem hoog hoor. Boven de 20 is een goeie eisprong. Bij mij wel eens 3 dpo geprikt (mijn eisprong was volgens mij later, maar volgens gyn niet....) en toen was die maar 6....Gyn zei geen eisprong maar de dag dat ik gedacht had 2 weken later werd ik ongesteld....gyn wist het ook ff niet zei die..nou ikke wel, wel eisprong alleen veel later! Lijkt mij dat je misschien eerder eisprong had, of idd 2 ofzo... Succes met afwachten, en vraag eens aan de gyn of ze nog eens willen prikken over 4a5 dagen?? Of nog een 3de maal zelfs....
thanks antares voor je reactie! ik weet dat 20 op zich niet hoog is maar iemand attendeerde me er op dat het gezien de timing (2dpo) wel echt hoog is. zelf denk ik overigens dat t er 2 waren en niet dat ie eerder was (maar dat merk in natuurlijk vanzelf als ik ongesteld wordt)