Of er zijn er gewoon geen goed genoeg om überhaupt in te vriezen... Gewoon nog eens goed over hebben met de arts!
Wat betreft cryos... het beleid daarvoor in Nederlands is echt te streng. Embryos met kansen worden gewoon weggooid alsof t niks is. Daarom hier combi met Geertgen en Dusseldorf... Alle bevruchte eicellen worden gewoon ingevroren, niks weggooid. In nl zou er bijv nooit een 2 cellige worden ingevroren en in dussel dus wel. En ze hebben hoge ontdooipercentages en slagingskansen!
Wij hebben inderdaad ook nagedacht over het buitenland, Gent omdat dat voor ons dichterbij is. We zijn daar ook op gesprek geweest, maar ik had niet echt het gevoel dat ze daar iets meer konden bieden. We gaan nu de derde poging in ieder geval nog in Tilburg doen en er zeker twee terug laten plaatsen en mocht dat niet lukken, dan in de toekomst misschien nog een vierde poging in Gent of hopelijk nog wel een cryootje....
Wist je dat geertgen in brabant is. En dat je niet naar dusseldorf hoeft. Maar wel de voordelen van het lab en cryobeleid van dusseldorf hebt. Ik hoop dat je het niet nodig hebt musn.
Hier 2x 2 TP's gehad omdat ze allemaal matig of slecht waren van kwaliteit. !x is mislukt, 2e keer is ons dochtertje uit geboren. Nu bezig voor een brusje, mochten van gyn eigenlijk maar eentje TP' en als er een topper tussen zit. Bij mindere kwaliteit wel 2. Maaaar arts die vandaag punctie deed vond dat we best 2 mochten tp'en sowieso omdat stimuleren bij mij zo moeizaam gaan ivm meerdere keren overstimulatie of bij aanpassing medicatie daarop juist heel weinig follikels. En omdat manlief maar sporadisch zaadcellen heeft of helemaal geen zaadcellen wisselend.
@alexandra, dat wist ik eerlijk gezegd niet nee, goed dat ik het nu weet. Zijn nu al bezig in Tilburg natuurlijk, maar misschien voor die 4de poging, al hoop ik dat natuurlijk helemaal niet nodig te hebben!! @Majo, spannend zeg, hopelijk gaat een tp deze keer wel lukken! Succes!