twee en straks drie kinderen en autostoeltjs

Discussion in 'Met je kind op pad' started by Annabel26, Dec 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Pfff hier zit ik echt over te stressen, de oudste is 4, de jongste nu is 2 bijna drie en de derde verwachten we een maart. Wij hebben een MPV dus geen kleine auto maar op de achterbank passen met de opzet die we nu hebben geen drie stoelen. De twee stoeltjes zijn gewoon zo ontzettend breed! Er past ook geen volwassenen tussen dus dat maakt het extra lastig. Eventueel kunnen we een extra rij stoelen opzetten en uiteindelijk kan dit natuurlijk....maar ik heb geen rijbewijs dus mijn man rijd, ik zie mezelf niet echt achterin klimmen vlak na bevalling. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaring hierin of tips. Passen een groep twee stoel ( de jongste kan eventueel al wel over hebben we getest enz. ) zo'n stoelverhoging met rugleuning en een maxi cosi naast elkaar?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja dat hangt natuurlijk af van hoe breed de achterbank is :) in mijn auto past het wel, dat is een Toyota Verso.

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Wij hebben toen voor onze auto met 2,5-krappe 3 plekken gekozen voor een andere vervolgstoel (ik geloof de Romer King Eclips?). Die was zoveel smaller ten opzichte van de vorige stoel dat er toen prima een maxicosi, een vervolgstoel en stoel met leuning paste. Anders eens passen bij de babyzaak? Wij mochten met een medewerker gewoon een stoeltje meenemen om te passen.

4. Little man

Little man Bekend lid

Jun 29, 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad even passen bij een babyzaak. hier hebben we een opel corsa en daar staat nu een groep 1 stoel (maxi cosi priori) en twee maxi cosis in. de priori staat in het midden in de gordel en de maxi cosis aan de zijkant in de gordel. En als ze groter worden dan komt de 2/3 stoel in het midden met 2 groep 1 stoelen ernaast.

Ik ben de enige met een rijbewijs en mijn vriend is lang dus tussen de stoelen op de achterbank is geen optie.

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Wij hebben een Renault megane estate.

Heb toevallig van het weekend gepast en hier komt de oudste in het midden in een groep 2, aan de zijkant een groep 1 en maxi cosi.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Welke stoelen heb je? Ik heb een kleine auto en een achterwaartse stoel en een verhoger met rugleuning en ik kan er nog tussen zitten.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Dat moet ik straks even nakijken. De auto is met mijn man mee haha.

Share This Page