Behoefte aan zwangerschapsjurken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KJM, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Behoefte aan zwangerschapsjurken voor speciale gelegenheden? (bruiloften, gala's, jubileum etc)

1. Ja, en heb voorkeur aan kopen

10 stem(men)
    52,6%
  2. Ja, en heb voorkeur aan huren

0 stem(men)
    0,0%
  3. Ja, en heb geen voorkeur voor huur of koop

3 stem(men)
    15,8%
  4. Nee, ik trek liever aan wat ik thuis al heb

6 stem(men)
    31,6%
  1. KJM

KJM Lid

9 feb 2017
    31
    0
    6
    Ik vroeg mij af of jullie speciaal in de zwangerschap jurken zouden halen voor speciale gelegenheden :) (bruiloften, gala's, jubileum etc). Ik ben zelf zwanger en ben erg benieuwd ben hoe anderen hierin staan!

2. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Mijn zusje trouwt op 7-7-17. Ik ben dan 6 maanden zwanger. Nu al een behoorlijke buik, dus gewone jurk gaat echt niet lukken...

Vind het zooooo moeilijk! Is een echte chique bruiloft en ik wil geen blote knieeen, dus lang of over de knie. Ik ben 1,87m. Lang valt bij mij vaak net onder de kuit en wat normaal onder de knie valt valt er bij mij net boven.

Pfffft wat een gedoe!!! Extra lange chique zwangerschapsmode is er gewoon niet ( of 350,- voor een jurk)

3. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb 19 mei een bruiloft. Ik ben dan 33 weken zwanger. Ik heb een nette jurk gekocht voor de gelegenheid.

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Als ik weet dat ik een bruiloft heb in een zwangerschap dan zou ik wel een jurkje aanschaffen. Maar anders... nee. Met een verjaardag of iets dergelijks trek ik wel aan wat ik nog heb.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb meerdere nette positiejurken.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb voor een bruiloft een net jurkje gekocht van mamalicious. Niet duur en chic, maar niet te. Het was ook voor een receptie dus het hoefde niet te duur.

Probeer het anders eens bij Zalando.

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Je ziet ook overal ( ik dacht van mamalicious ) kanten jurkjes in diverse kleuren, die zijn rond de 50 euro.
    Vind ze zelf heel mooi voor netjes!

8. Aries

Aries Niet meer actief

Het hangt er vanaf. Ik vind het zonde om veel geld uit te geven voor iets wat ik maar een keer draag, dus dan zou ik snel kijken of ik een mooie jurk kan kopen waarvan de taille zo valt dat ik hem tijdens de zwangerschap kan dragen, maar ook nog daarna of een wat simpeler net positiejurkje kopen. Als het de bruiloft van een zus of een hele goede vriendin zou zijn zou ik er wel wat meer geld voor over hebben en misschien wel voor een mooie feestelijke positiejurk gaan.

9. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Bij mijn vorige zwangerschap ook speciaal positiejurken gekocht hiervoor, maar nooot aan kunnen doen want veel te groot. Tot einde toe gewoon eigen normale kleding gedragen. Best makkelijk dus ;)

10. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik had toen ik zwanger was van mijn eerste 2 bruiloften. Ik ben toen geslaagd bij asos. Positiejurken, super feestelijk en niet duurder dan 50€ p.s. Ideaal!

11. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Voor een speciale gelegenheid zou ik een nieuwe jurk kopen. Dat zou ik immers ook doen als ik niet zwanger zou zijn. Ik kijk overigens op Asos. Daar heb je hele leuke jurken voor een mooie prijs.

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb deze van mamalicious (zit ook heel fijn en mooi, sluit aan maar spant zeker niet):

Ze hebben ze ook met langere mouwen, vind ik ook erg mooi.

13. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Op de bruiloft van mijn schoonbroer was ik 28 weken. Heb ik wel een nieuwe jurk voor gekocht, maar dat had ik waarschijnlijk ook gedaan als ik niet zwanger was geweest. Heb er geloof ik 45 euro aan uit gegeven. Veel meer had ik niet gedaan denk ik :)

Deel Deze Pagina