Gisteren dus een positieve ovulatietest gehad (action). Ook erg buikkrampen ter hoogte van baarmoeder. Zo ook vandaag.Uiteraard geklust... Vanmiddag weer getest, maar dan met een test van een ander merk (via bol.com). Wederom positief! Omdat ik benieuwd was wat de test van de action vanavond zou zeggen, vanavond nog eens getest.... en was het streepje heeeeeel in de verte nog maar te zien.... Snap er niks van! Wat kan dit betekenen?
Vanmiddag miss je eisprong gehad? Ik weet het niet. Heb nu ook de eerste keer een positieve ovulatietest.
Heb gisteren ook gereageerd bij je vorige topic...toen was het geen positieve...ik weet niet of je die als positief ziet...en wil me er verder niet mee bemoeien,maar is zonde als je nu je eisprong mist,omdat je denkt dat dat positief is...vandaar...
De foto was te onduidelijk waardoor het streepje lichter leek en dus gedacht werd aan een negatieve. Live was hij toch echt positief.
Ik heb nog es na de foto gekeken...kan me niet voorstellen dat het teststreepje net zo donker of donkerder was dan controlestreep ..Dit omdat die wel gewoon de goede kleur is op de foto...maar goed...je kan het zelf het beste zien...succes!
Ik zal morgen een nieuwe duidelijkere foto proberen te maken,misschien zonder flits. Het moet ook wel de eisprong zijn geweest want heb flinke krampen in onderbuik. En anders snap ik niet waarom er vanavond geen streep meer was. In andere topics lees ik dat bij van licht naar donkerder een eisprong aankomt?? Dan moet ik hem toch echt gehad hebben??? Vandaar mijn titel in het onderwerp..... ik snap t niet. enfin, wil je de foto graag duidelijker laten zien! Doe ik morgen.
Hmmm ja ik vind die van de 14e wel positief, maar je ei springt pas later he, en van action hoor ik wel vaker dat die maar heel kort een piek heeft. Daarom kun je beter in 1 cyclus met hetzelfde merk testen. Ik voel m'n eisprong altijd heel goed en als ik dus ineens geen buikpijn meer heb is hij gesprongen, dat is meestal een dag na de positieve ovu test. Succes.
Ok. Denk je dat hij vandaag is gesprongen dan? Mijn buikpijn is namelijk weg, en ook de test is weer harstikke wit. We hebben wel gisteren geklust. Vandaag maar niet doen em morgen wel???
Hij is echt niet positief meis...ik heb zelf ook wel gehad dat ie meerdere keren op en afloopt...vandaar...is gewoon zo zonde als je hem nu mist.kijk nog eens goed in de gebruiksaanwijzing...hij moet echt even donker of donkerder zijn...hij kan echt nog donkerder.wil niet vervelend doen hoor,maar zou echt zonde zijn van deze kans. Liefs
Maar wat was die buikpijn dan? En waarom eerst wel 2 duidelijke strepen? En nu ineens niets meer (of vaag). Kan hij wel nog komen dan? En moet ik dan elke dag blijven testen???
Buikpijn duidt meestal op groeiende follikels en niet op de eisprong zelf. Het kan na die buikpijn nog wel even duren voordat je ei springt. Wil je correct ovulatietesten gebruiken en je LH-piek niet missen, dan moet je zelfs elke dag rond hetzelfde tijdstip (niet met de eerste ochtenduirine) testen. Sommige vrouwen testen zelfs 2x per dag om hun piek niet te missen. Elke vrouw heeft standaard de hele cyclus LH in haar lichaam, wat kan schommelen. Op een gegeven moment krijg je een LH-piek wat veelal vooraf gaat aan een eisprong. Dan zijn beide streepjes op een ovulatietest minstens even donker. Schommelend LH kan zorgen voor tuurstreepjes en weer duidelijkere streepjes op je ovulatietest. Maar deze is dus pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Na een positieve ovulatietest springt je ei binnen 24 tot 48 uur.
ja hij kan nog komen.ja je kan het beste blijven testen tot ie positief is.hoe lang ben je van de anticonceptie af,en welke soort...en wat is je cd?
Als je eerst buikpijn had en toen een donkerdere test dat zeg ik nog even doortesten. Ik heb altijd eerst een positieve test en daarna pas de eipijn. Bij sommige word ie donkerder als de controlelijn en bij sommige niet, dat is echt afhankelijk van de persoon en het merk testen. Als je meerdere maanden ovulatietesten gebruikt leer je dat vanzelf. Blijf dan ook bij 1 merk, dat geeft toch de meeste duidelijkheid.
Heb hetzelfde als jij... (topic: nu al??). Mijne werden gisteren donkerder en vanmorgen nog donkerder. Maar gisteren heb ik de hele dag ovulatiepijn gehad en vandaag vrijwel niet meer. Dus dan zou je denken dat ie geweest is, maar normaal krijg ik zelf wel echt een donkerder streepje dan de teststreep... En nu weet ik dus niet of ie nog komt of al is geweest.... Denk dat ie toch nog moet komen... Streepje was net weer lichter, maar ja kan ook door eten en drinken komen al was dat 2 uur ervoor. Vanavond nog een keer...