bijna 2 jaar na dato: pijn aan keizersnee

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mejosje, Aug 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik zet het hier maar neer, omdat ik eigenlijk even niet weet waar ik het anders kwijt kan.

Het is niet constant, zelfs niet elke maand, maar zo sporadisch voel ik de snee nog steeds. Het is erg pijnlijk als ik hem weer voel.

Nog 3 maanden en dan wordt ze twee... echt dus wel een tijdje terug dat de snee gezet is.

Zijn er meer mama's die dit hebben/herkennen?

2. adi

adi Niet meer actief

Ja, hier nog een.

Ik ben bijna 25 maanden gelden bevallen, maar nog steeds voel ik die pijn. Rond mijn menstruatie is het echt ondragelijk, ik kan niet eens op een normale manier opstaan.
    Maar ook tussendoor, ik voel bijna constant een zeurderig gevoel op de plek waar de 'knopen' zijn gezet.

Ik ben al bij de huisarts en de gn geweest, maar ze kunnen niks vinden. Ze zeggen er wel bij dat het niet normaal is dat ik zo lang pijn heb, maar niemand weet hoe het komt.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,206
    35,928
    113
    Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen pijn kunnen voelen aan een litteken bij weersveranderingen, misschien kun je daar eens op letten?

Zelf geen ervaring ermee, ik voel mijn litteken eigenlijk nooit.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    @adi: jij hebt dus een constante pijn. Ik denk dat ik dan ook wel naar de ha of gyn zou gaan. Ik heb al wel zitten overwegen of ik niet een belletje zou plegen, maar meestal is de pijn dan al wel weer voorbij en ik heb geen vast patroon in wanneer de pijn zich voordoet.
    Ik kan me in jouw geval ook voorstellen dat je lichaam meer tijd nodig heeft om te herstellen. Drie kinderen is niet niets. (daar doe ik het niet mee af... ik zou me zeker ook zorgen maken namelijk... ik heb al zorg over mijn af en toe pijntjes).

5. Jolene

Jolene Actief lid

Dec 10, 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo,

Na ruim 2 jaar soms nog wel ontzettende jeuk. En ik weet dat je tijdens de menstruatie er ook echt last van kunt hebben (ik had meer menstruatieklachten na KS).

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja hoor ook last na wel meer dan 2 jaar nog steeds.

Rond menstruatie, als ik teveel gedaan heb in huis bijvoorbeeld, bij te grote passen lopen enz enz enz.

Ik voel nu ook precies wanneer mijn ei springt. Daarvoor nooit.

Hij is nu pas het laatste 1/2 jaar minder vurig. Hij krijgt nu een beetje de normale huidskleur.

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb geen keizersnede gehad maar ik voel nog steeds zo af en toe de knip die de gyneacoloog heeft gezet 4 jaar geleden!
    Het was een hele flinke knip van ongeveer 6cm en zo af en toe voel ik m nog. Alsof er een haartje uit wordt getrokken zeg maar, maar dan constant!
    Niet echt heeeeeel erg pijnlijk maar wel irritant.
    Soms zeggen mensen wel eens dat je littekens kunt voelen als het weer veranderd....

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Mijn buik is ook niet niet "normaal".. t stuk tussen t litteken en mn navel voelt wt dovig.. en soms voelt t gebied beurs..

Ik loop ook wel eens van "Anders toch maar de ha. bellen..." maar dan denk ik ook alweer... "Wat kan zij er aan doen..laat maar"...

op acih wel prettig te weten dat er meer zijn bij wie t op een of andere manier gevoelig is...

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja idd een gevoelloosheid, maar toch ook weer niet. Als je er met een vinger overheen gaat voel je wel iets maar niet zoals normaal.

Share This Page