Twee jaar leeftijdsverschil, aan schaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Overigens heb ik hier ook een Manduca en een draagdoek waar de kleine straks ook in gedragen zal worden, maar tijdens warme zomerdagen vind ik dit toch te warm (en te plakkerig) en soms vind ik het niet altijd even praktisch. Zeker wanneer ik alleen met beide kids op pad ben.

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Hier straks 22 maanden verschil en heb de phil en teds duowagen gekocht en een draagzak masupi. Verder slaapt mijn kleine nog in zijn ledikant dus heb een 2e hands ledikant erbij gekocht. Heb wel al een peuterbedje maar zie dat nog niet gebeuren binnen nu en drie maanden.

Verder eigenlijk niks extra`s. Vond de duowagen wel een must. Hij loopt wel al sinds 11 maanden , maar denk dag dagjes weg naar het strand, bos e.d. wel makkelijk is al hij af en toe nog in de wagen kan zitten. Het mooie aan de phil en teds is dat je hem ook gewoon als enkele wagen kan gebruiken, dus voor mij geen weggegooid geld als ik hem uiteindelijk niet zo veel gebruik als duo

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heel veel ledikantjes (70x140) zijn om te bouwen tot peuterbed. Zelf heb ik er ook eentje gekocht bij Babypark. Zij hebben verschillende van dit soort bedjes.

On topic; mijn zoonje is straks 2 jaar en 2 maanden als onze 2e geboren wordt. Wij hebben voor hem een nieuwe kamer aangeschaft, met peuterbed. En de Donkey, erg blij mee. Ik loop heel veel en mijn zoontje los laten lopen in winkels is geen goed idee. Bovendien kan ik de Donkey gelijk gaan gebruiken zodra deze geleverd wordt aangezien het ook een mono is, ideaal.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Onze kindjes schelen krap 25 maanden. En de oudste begon met 16 maanden voorzichtig aan te lopen. Wij hebben er eigenlijk niets bij gekocht. Wel gedacht aan duowagen, maar onze oudste wilde heel graag lopen en is erg gemakkelijk.

De jongste heeft 5-6 maanden in de wieg gelegen, de oudste is toen overgegaan op "groot"bed en de jongste in het ledikant.

5. fafje

fafje Niet meer actief

hier straks 20 mnd verschil..
    mn zoontje loopt vanaf 11,5 mnd...maar is wle en wegloper...helemaal in winkels...(hij blijft ehct niet op het plankje staan, heb ook een bugaboo)

vandaar dat ik de bugaboo weg doe en de phil and teds vibe aanschaf...gewoon via mp...

kleine zal eerste 5/6 mnd wel bij ons slapen in een wiegje ( idd via mp aangeschaft)
    Daarna gaat mn oudste in een gewoon bed, als het ehct niet lukt, dan mss een 2e ledikantje aanschaffen..gewoon voor tijdelijk

ik gebruik de wasmachine als commode :D ( staat in de badkamer)...dus de commode gaat al naar de babykamer

voor mn oudste hebben we wel een speelgoed kast aangeschaft

de baby heeft een kast die aan onze garderobe kast vastzit (pax ikea)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien een plankje achter de kinderwagen?
    ik heb er 1 te koop, een kid-sit;)

In mijn onderschrift zie je de link naar mijn advertentie.

Deel Deze Pagina