Tweemaal de 42 aangetikt en nu 37 weken zwanger van droppie 3.. Heeft iemand na tweemaal 42, eerder en spontaan bevallen?
Niet na 42 weken, maar wel na 41 weken bij de derde in ene voor de 40 weken bevallen (39+5). Was er nog niet echt klaar voor, had mij zo ingesteld op weer 41 weken Hopelijk komt jullie derde ook wat eerder
Ben bij eerste bevallen met 41+3 wkn, de tweede 41+5 wkn. Die derde, ik dacht echt, die zal zekere tot 42 blijven zitten ! Was vreselijk verbaasd toen op 40+6 wkn mijn vliezen braken (de dag ervoor nog gekeken voor strippen, maar was onmogelijk want het zat potdicht). Ze is geboren met 41+0 wkn. Je weet het nooit... als je instelt op 42 wkn, dan kan het alleen maar meevallen, toch?
Helaas 3 keer over tijd (42+1, 41+5,41+4) en 3 keer een inleiding. Hopelijk komt de 4e spontaan en wat eerder
O dit vind ik ook interessant! Ik ben bij de andere twee op 42 weken spontaan en op 41+5 ingeleid bevallen. De Vk zei gisteren dat ze er ook vanuit gaat dat ik weer ver overtijd zal gaan.