Ik werd afgelopen maandag bevallen met 16wk(hartje gestopt met 14.5). Ging goed en nu 6dagen later erg weinig bloedverlies. Voelde ook gelijk goed alsof nooit zwanger geweest... We willen zo graag zsm weer zwanger worden en volgens arts was dat goed als ik zwanger zal worden ofwel hij had niets tegen. Hij zei dat in principe na 1e ongi ben je dan vruchtbaar maar eerder kan ook en als ik zwanger niet wordt betekent dat lichaam nog niet klaar is. Als wel dan is die klaar. Ik wil ervaringen horen hoe het bij jullie ging, makkelijk zwanger erna of juist niet? Zelf heb ik endometriose maar na laparascopie gelijk zwanger werd. Daarna ook gelijk zwanger werd bij "toevalling op eirensprong" geklust te zijn...
Wat heftig wat jullie hebben mee moeten maken! Sterkte in deze tijd. Ze zeggen dat je extreem vruchtbaar bent na miskraam, bevalling, maar dat is persoonsgebonden denk ik. Ik ben nu 5 rondes na tweede miskraam (11wk) nog altijd niet opnieuw zwanger. Word jij snel zwanger . Dan zal dit zo blijven, was dit niet het geval (ik doe er gemiddeld 8 maanden over) dan niet denk ik. Succes met het een plekje geven en de nieuwe pogingen. X
Hier 2 miskramen gehad. Na de 1e keer (met 8 weken), was ik na 4 maanden weer zwanger. Dat ging helaas met 12 weken ook mis. Daarna duurde het 6 maanden voordat ik weer zwanger was, van een mooie 2e dochter. Heel naar, sterkte met het verwerken van het verlies van jullie zoontje
ik was na mijn miskraam na vier mnd weer zwanger. ben eigenlijk alle drie de keren na 4 mnd zwanger geworden. (na stoppen pil, of na mk). nu ben ik een maand geleden bevallen van mijn dochterje Noa Hanna*, die helaas niet meer leefde. ook mijn man en ik willen weer zwanger worden. we gebruiken geen anticonceptie en laten mijn lichaam beslissen waneer het er weer klaar voor is. ja, ze zeggen extra vruchtbaar na miskraam of bevalling maar of dat zo is?? ik heb de laatste keer ovulatietesten gebruikt en toen was het meteen raak! veel sterkte met het verlies van jullie kindje. liefs C