Hoi, Ik weet, er zijn al duizend en 1 onderwerpen over de mirena dus kan er vast nog wel eentje bij Binnenkort gaat de Mirena er uit (JEEJ!!!!) Niet dat ik er last van heb, integendeel, voor mij issie geweldig. Maar, we zijn er uit, wel willen voor een 2e kindje gaan! Jeej wat ben ik weer blij!!! Maar, toen ik de mirena liet zetten zij de HA dat als ie er weer uit moest, ik meteen vruchtbaar zou zijn en niet hoefde te ontpillen. Maar dat vraag ik me toch af. Dus, graag wat ervaringen: Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongesteld werd? O, nu met de mirena wordt ik trouwens helemaal niet ongesteld. Alvast bedankt voor jullie reacties! X
http://www.zwangerschapspagina.nl/anticonceptie/334419-2-dagen-geleden-mirena-eruit-bloedverlies-menstruatie-niet.html
Na verwijderen heb ik gelijk een lichte bloeding gehad eerste 2 dagen,daarna gelijk een week lang hevige bloeding.Dus in totaal 9 dagen gebloed.
Bij mij duurde het 4 maanden voordat mijn menstruatie weer opgang kwam... Ik werd met de mirena ook helemaal niet ongesteld. Maar hoop voor jou dat je menstruatie eerder op gang komt!
hm ja, met de pil duurde het destijds ook ruim 3 maanden voordat ik ongesteld werd, HA verzekerde mij dat dat met de mirena niet zo is maar ja, hoor toch ook andere verhalen. nou, hij gaat er in ieder geval vrijdag al uit...
Hey, Toen mijn mirena eruit ging ben ik op dezelfde dag ook mijn temperatuur beginnen nemen. Op die curve zag je dat ik gelijk dezelfde maand al een eisprong kreeg na 16 dagen en op dag 33 begon ik te bloeden. Na het verwijderen zelf heb ik amper bloed verloren. Een klein streepje door het verwijderen zelf vermoed ik.
Hier ook direct begonnen met tempen, en ergens rond dag 70 na verwijderen had ik een eisprong, werd na 85 dagen voor 't eerst ongi. Heeft alleen waarschijnlijk niet zoveel met de mirena te maken, gezien ik sowieso wisselende cycli heb..