Hier gewoon drinkfles met water die doorheen de dag bijgevuld wordt. Pakjes zijn verboden owv afvalbeleid... Krijg je mee terug naar huis
Hier krijgt dochter doorgaans ook 2 bekers ranja mee. Soms wil ze gewoon water, en soms wil ze een klein flesje water mee. Pakjes krijgt ze nooit mee, evenals koekjes enzo. Op woensdag, donderdag en vrijdag is fruit/groente verplicht.
je hebt al heel veel antwoorden, maar hier ook. 2 bekers mee. 1 met wat diksap en 1 met water. Ze mag van mij zelf kiezen welke ze wanneer opdrinkt. Meestal doet ze volgens mij het sap bij het fruit en water bij de lunch
Hier bij het fruit altijd een beker water. Bij het overblijven twee keer per week een pakje drinken en de andere dagen ook weer water. Gezond goedkoop lekker
Hier drinkt hij sochtends met het fruit een beker diksap en met zijn broodje een beker melk/joghi. Dus idd 2 bekers mee.
Mijn dochter neemt een beker mee en vult die op school met water. Soms doe ik er wat stukjes citroen, munt, komkommer, besjes (wat je maar wil) in, zodat het water een smaakje krijgt. Vindt ze lekker