Even kort uitleggen waarom ik al zo vroeg een test doe (3 dagen voor nod) Vrijdag 29 mei heb ik onveilige seks gehad "voor het zingen de kerk uit" Ik weet dat de kans om op die manier zwanger te raken heel klein is. Maar hij is der wel, en ik heb het risico genomen. Zaterdag 30 mei had ik ontzettende ovulatie pijnen (meer als normaal) Dus heb dat ook nog eens in mijn vruchtbare periode gedaan. Ik heb pijnlijke borsten (dat heb ik heeeeel soms voor nod) en ik ben misselijk (dat heerst nogal) Maar toch omdat er misschien 0,00001% is op zwangerschap wilde ik toch een test doen. Al heb ik de test dus gedaan ongeveer 11 dagen na mijn ovulatie. Absurt vroeg dus. Ik verwachte er daarom ook weinig van, maar omdat ik van mijn zwangerschap vorig jaar (miskraam) nog wat testen had liggen waagde ik er 1. Op die test is toch een hele vage licht roze streep te zien (foto lukte niet) dus ik dacht misschien zo'n voorgedrukte streep....? Ik pakte een nieuwe en keek eerst vooraf erg goed, en zag geen voorgedrukte streep staan. En nu ik die 2e test heb gedaan komt er helemaal geen vaag 2e streepje...en ook geen voorgedrukt streepje (heb die 2e uit elkaar gehaald, en bij deze test is echt geen voorgedrukt streepje te zien....!!!) Voor de 1e test had ik me wel al helemaal leeg geplast in een glas en gelijk weggegooit erna. haha. Dus met de 2e test had ik andere urine gebruikt. Kwamrtier tussen beide testen ongeveer. (moet bij deze test 5 druppels urine in een rondje druppelen) Het word toch een aardig lang verhaal nu. Maar omdat ik vaak wedervragen lees, wilde ik proberen alles in mijn verhaal te plaatsen Dus eigenlijk is mijn vraag, kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben of is het onmogelijk zo vroeg al een positieve test te hebben? Merk van de test: Mat care
ik heb ook de 30ste me ie gehad en nu idd 3 dagen voor me NOD een test gedaan. Eerst was ie redelijk donker. Vandaag nog 6!!! haha testen gedaan en ze geven allemaal zwanger aan de een wat donkerder streepje dan de ander. Ik heb er ook een gedaan van CB digi en die zei zwanger 1-2 weken. Ik zou je aan raden om ook z,n test te doen dan weet je het gelijk zeker. Het kan goed zijn dat je vals posi hebt getest en dat daarom de volgende negatief was
Gefeliciteerd... De kans dat ik zwanger ben is echt heel klein. Ik ga der vanuit dat die vals positief is of toch een snel verschenen indrooglijntje. Morgen ochtend test ik nog een keertje, en als die nega is, w8 ik sowieso mijn ongesteldheid even af. (zal het stiekem echt niet erg vinden als het wel positief zou zijn)
Het lijkt mij dat je die eerste test te lang in de urine hebt gehouden- daar zijn meestal tijden voor bepaald (5 sec in de straal of 20 sec dompelen). De kans is idd heel klein maar je hebt een risico gelopen!
Nou met deze test kan je niet te lang of te kort doen. Want je moet 5 druppels in een rondje druppelen... Maar hij was wel vals, want heb der nu 1 met ochtend urine gedaan en ontzettend negatief...