Twee keer een zwangerkadoos?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke20, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi allemaal,

Is misschien een rare vraag, maar heeft iemand het ook al eens gehad dat je twee keer een zwangerkadoos hebt gekregen? Ik heb namelijk begin van het jaar een bon gekregen waarbij ik de doos kon ophalen bij de etos. Dit heb ik ook gedaan. Maar vandaag krijg ik via de post nog een doos toegestuurd. Hoe kan dit? Ik dacht namelijk dat ook al geven meer mensen je op, je toch maar een keer een doos krijgt. Ik vind het niet heel erg, maar ik vind het een beetje zonde.

Groetjes Mariska

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Is het dezelfde als van de etos?
    Hij kan ook van de prenatal zijn vandaar.

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

heb ik ook gehad met die van etos.
    heb 1 gehaald met de bon en kreeg 1 aan de deur.
    die ik over de post kreeg zat nog een advent fles in ook.
    heb niets extra's betaald ofzo dus tjaa das dan hun fout.

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hier precies hetzelfde met die van de Etos, eentje opgehaald met de bon en eentje per post. Mijn naam is haas ;)

5. Esma79

Esma79 Lid

26 jul 2008
    87
    0
    0
    ook hier, twee keer de zelfde doos ontvangen.
    ene keer zelf afgehaald met bon en een andere keer
    bezorgd.
    Ik heb niets van etos gehoord over te vaak ontvangen.

6. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi,

Het gebeurt dus blijkbaar vaker. Vreemd hoor. Maar ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice van jongegezinnen en daar werd gezegd dat als je je doos niet ophaald met de kaart je automatisch eentje krijgt thuis gestuurd. Ik denk dus dat er bij mij iets is misgegaan bij het verwerken van die kaart. Want bij haar stond in de computer dat ik alleen een pakket via de post had gekregen. In ieder geval hoefde ik hem niet terug te sturen. Dus ik heb ook gewoon twee pakketten. Ach, zitten wel leuke dingen in, misschien voor de oma's ofzo. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Mariska

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gewoon lekker ophalen. Ze maken waarschijnlijk gewoon een fout (en vaker blijkbaar hahaha). Er ziten best leuke spullen in die je kan gebruiken dus ik zou hem ophalen. Ik denk niet dat ze je nog herkennen.

Deel Deze Pagina