3dgn zelfde tuurstreepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fleurop, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik heb nu op zowel 11,12 als 13 DPO een zelfde soort tuurstreep op de k2v5. Bij de laatste dacht ik dat die lichter was, maar nu hij opgedroogd is is hij hetzelfde.

ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van de dames die dit ook hadden. Wel zwanger, toch niet zwanger?? Wanneer liep het op??

Ik heb normaal een cyclus van 27, met een lf van gemiddeld 9 dagen. Ben deze ronde gestart met tarwekiemolie vanaf dag 1 en kreeg mijn ei pas op dag 20, zit nu op dag 33... maar kan me niet voorstellen dat tarwekiem je lf zooo verlengd.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je foto's plaatsen van je tuurstreepjes? Kunnen we beter oordelen. :)

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Je zou inderdaad verwachten dat je testen zouden oplopen en dat je dus zeker verschil tussen 11 en 13dpo moet zien.
    Ik heb het zelf nooit gehad (wel een zelfde streepje op 11 en 12, maar een donkerder streepje op 13dpo)... wat vervelend....
    Ik hoop dat je test morgen wel donkerder is!

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Via mijn mobiel lukt het niet. Heb computer niet beschikbaar. Hij staat wel ergens tussen de tuurtesten berichten... ik zou kijken of ik het op een andere manier kan plaatsen

5. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
  6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    In principe hoort hCG elke 48-72u te verdubbelen, dus elke twee a drie dagen zou je verschil moeten zien. Waarbij ik meteen wil aantekenen dat op het vergelijken van streepjes allerlei factoren van invloed kunnen zijn. De concentratie van de urine kan anders zijn, de hoeveelheid kleurstof in de testjes, etc. Het is dus geen onomstotelijk bewijs van dat het niet goed zou zitten. Is het mega-hoopgevend, nee dat helaas ook niet. Maar het is ook niet zo dat ze aflopen.
    Zeker voor NOD kunnen streepjes nog erg op elkaar lijken. Een verdubbeling van 25 naar 50 is toch anders dan een verdubbeling van 50 naar 100 of van 100 naar 200 of meer dan dat.

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Kijk als je wil eens in het topic van madelie, een paar dagen terug. Wij hadden allebei zulke streepjes en toch niet zwanger ( ik niet althans)

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik wel zulke streepjes gehad zonder zwanger te zijn, maar het begint natuurlijk ook zo. Ik vind het niet super hoopvol klinken, maar misschien heb je toevallig een test die lichter uitvalt. Staat ook een topic over hier. Ik hoop dat je vlug een knaller krijgt.

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben eigenlijk ook niet meer zo hoopvol. Ergens hoop ik dat ik dan maar snel ongesteld word.. kan ik verder. Morgen 1 testje en dan laat ik het even los...

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Heb je nog getest?

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Helaas. Vanmorgen wit.. ook nog niet ongesteld. Lijkt mij toch dat dit snel moet komen nu....

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dat is jammer, maar beter dan wel hcg dat niet oploopt en dat er iets niet goed zit. Bedacht me later dat dat ook nog zou kunnen. Hopelijk snel verder.

13. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Overijssel
    Is ook zo. Net bloed verloren na flinke krampen. Dus volgens mij is mijn menstruatie nu ook begonnen. Volgende ronde!

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jammer zeg!

Deel Deze Pagina