Rode puntjes op mijn borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovingmyboy, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hallo meiden,

Ik ben 12 weken zwanger. Ik zeg er alvast bij dat ik iemand ben die zich snel zorgen maakt. En snel van het ergste uitgaat.

Ik heb nu sinds een week rode en paarse puntjes op mijn borst. Na een paar dagen trekken ze weer weg om vervolgens op een andere plek weer tevoorschijn te komen. Ze doen geen pijn, jeuken niet. Ik kan ze ook niet wegdrukken als ik erop duw. Iemand enig idee of ook last van gehad tijdens zwangerschap? Kan er weinig over vinden op internet. Wel bij ernstige aandoeningen :( Hoop dat iemand weet wat ik bedoel.

2. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    lijkt het op van die rode bloed blaasjes?

3. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Het zijn geen blaasjes, het zijn echt kleine puntjes/vlekjes onder mijn huid

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    google even bloed blaasje dan krijg je foto's ervan, als het dat is heb je weer een zorg minder..

5. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Nee dat zijn het niet :(

6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ze vervagen ook weer en worden dan een soort heeeele minuscule haar adertjes , als je snapt wat ik bedoel??

7. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik krijg wel een idee erbij, maar zou zelf niet weten wat het dan zou moeten zijn. Raad je aan dan toch even de huisarts te belle als je het niet vertrouwd.

8. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Heb ook extreem last van haaruitval, weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Dat heb ik al langer Pff..sorry heb last van een angststoornis waardoor ik bang ben voor ernstige ziektes :(

9. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Misschien spider naevi? Komt veel voor tijdens zwangerschap, verdwijnt nadien vanzelf (en indien niet, kan het weg gelaserd worden) en is goedaardig.

10. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Ja daar heb ik ook al naar zitten kijken.. Dat lijkt er wel t meeste op.. Alleen begint het bij mij met alleen een puntje idd.. Alleen op internet staat overal dat je bij druk de vlek dan even verdwijnt en dat is bij mij niet echt..hij blijft zichtbaar??

11. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Heb ik altijd al volgens mij, rode puntjes/vlekjes. Nooit aandacht aan besteed en ik heb geen ernstige aandoening hoor ;)

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Klinkt als punt bloedingkjes.. das iig niks ernstigs ;) zou combi kunnen zijn dat je borsten opzetten, dus meer druk op de kleine vaatjes en t feit dat je meer bloed krijgt in de loop van de zwangerschap!

Zou me er verder niet te druk om maken zolang t niet jeukt of irriteert en jij niet ziek word! :)

13. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Inderdaad spider naevi, heb ik ook, is niks ernstigs! Heb je veel overgegeven? Kan ook door de kracht van het spugen komen. Gaat vanzelf weer weg!
    Haaruitval kan door je zwangerschapshormonen komen misschien.

Deel Deze Pagina