Hi! Ik lees veel onderwerpen mee, maar wil toch deze vraag even posten; Op 20 nov was de eerste dag van mijn onttrekkingsbloeding na stoppen met de pil op 16 nov. Veel geklust, vreemde symptomen gehad zoals veel hoofdpijn, overgeven, netelroos uitslag (nog nooit eerder gehad) en rugpijn. Uiteraard kunnen dit allemaal ontpil verschijnselen zijn en daar ga ik ook van uit. Zondag ochtend 14 dec met afvegen licht bruine strepen op het wc papier. De rest van de dag niks, maandag morgen zelfde verhaal, rest van de dag weer amper iets. Op dinsdag ochtend een Action test gedaan, geen 2de streepje te bekennen dus ik dacht begin van mijn menstruatie, nu is het wachten tot het door zet en ik echt tampons moet gaan gebruiken.... Inmiddels is het zaterdag en ik wacht nog steeds... Heb nog geen helderrood bloed gezien, en het is echt bijna alleen maar met afvegen dat ik (oud) bloed verlies. Ook totaal geen klachten die bij menstruatie horen dus vind het allemaal maar raar.. Iemand hier ervaring mee?! Wat is uiteindelijk het resultaat geworden toch zwanger of een hele dikke menstruatie hihi?
Helaas valt er weinig te zeggen. Je zit in je eerste cyclus na het stoppen met de pil dus er kan nog van alles gebeuren. Het enige wat je kan doen is afwachten en zo af en toe testen. Hou je inderdaad niet vast aan symptomen, je lichaam kan je aardig voor de gek houden. En er heerst ook van alles op het moment.
Nee na dinsdag ochtend heb ik nog niet getest.. Puur omdat ik de combinatie van een negatieve test en de bruine afscheiding genoeg reden vond om te denken er komt een menstruatie aan. Maar nu ik 4 dagen verder ben en het nog steeds niet doorgezet heeft hou ik vraagtekens Als ik dinsdag negatief getest heb vanaf wanneer kan ik dan weer testen, met een wellicht grotere kans op wel twee streepjes? Misschien was dinsdag te vroeg, het is gokken want heb geen idee hoe mijn cyclus loopt hihi
Kon het niet laten, toch net maar meteen getest haha! Ik weet dat het beter in de ochtend kan dus doe het maandag morgen nog een keer maar als ik goed kijk lijkt het of ik de aanzet van het tweede streepje links onder ook zie.. Of wil ik deze te graag zien en ''beeld ik het me in''
Nee ik zie het niet, maar mss testen van kruidvat 2 voor5 euro even halen morgen? Zijn iets duidelijk dan die dipsticks
Hmm dan zie ik hem door het staren denk ik haha! Dankjewel, zal inderdaad even de kruidvat testen halen.
Ja het is nog minder dan minimaal maar ik leek toch "iets" te zien.. Heb geen idee waar ik in m'n cyclus zit, dus het kan zijn dat ik te vroeg heb getest, ook heb ik s'avonds getest dus hoop uiteraard dat als ik dinsdag ochtend test een duidelijkere streep mag zien Dankjewel voor je antwoord in ieder geval
Toen ik net stopte met de pil had ik ook een paar dagen af en toe een druppeltje roze of bruin, maar toen gebeurde er niets. Niet ongesteld en niet zwanger. Dat was halverwege m'n tweede cyclus, die van 63 dagen ofzo (zie banner). Leek wel een heeeele mini menstruatie (omdat het precies rond dag 30 was), maar daarvoor was het veel te weinig bloedverlies. Denk dat het ontpillen was bij mij, hoop bij jou op iets anders!
Hoe kom je daar nu bij? TS is net gestopt met de pil en weet haar natuurlijke cyclus nog niet eens. Bij verreweg de meeste vrouwen duurt deze eerst veel langer dan 30 dagen! Voor hetzelfde geld is haar eerste cyclus 40 dagen ofzo. Het is altijd maar afwachten na pilstop. Ze is nu dan ook nog niet overtijd. Het lichaam moet het allemaal zelf weer gaan doen. Dat kan allerlei rare symptomen geven, zoals zwangerschapsklachten, masr ook tussentijds bruinverlies wat niks te betekenen heeft. Toen ik stopte met de pil, kreeg ik ook regelmatig wat bruinverlies. Had tig zwangerschapstesten versleten. Maar was echt nog niet zwanger. Moest 126 dagen wachten op mijn eerste natuurlijke ongesteldheid. Daarna wel meteen weer regelmatig (27/28 dagen). TS, hoop dat jij snel zwanger bent en anders snel je cyclus weer op orde hebt. Je kunt het beste rekening houden met ontpillen inderdaad. En verder af en toe testen. Kruidvat 2 voor 5 euro is goed en goedkoop. Op je testjes zie ik nog niks helaas.