Twee keer negatief..wat nu?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door noa81, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok goed idee :) Denk dat wij t ook zo doen, mn cyclus zit nu op dag 47 en nog niets te bekennen..! Had verwacht dat ie deze x niet zo lang zou zijn maar tegenovergestelde!! Tempen vind ik nog een beetje teveel gedoe dus doen t maar wat op de gok en afwachten tot mn cyclus wat beter wordt denk ik.. Zit nu een half jaar zonder pil. Jij?

2. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Je testen kunnen zo opeens positief worden. Hier 3 a 4 dagen terug nog negatief. Gisteren opeens positief!

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    En heb jij verschijnselen of gevoel gehad dat je ook zwanger geworden bent? Ik voel nl niet echt iets dus ik ga er niet van uit hihi.. Geen bloedingen, niets.. Was je lang overtijd?

4. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oh dag 47 is ook alweer even. Hoeveel dagen waren je cycli de vorige keren? Ik gebruik de pil al jaren niet meer, dus ik weet nu gewoon dat mijn cyclus 30 dagen kan zijn, maar veelal is deze tussen 40-50 dagen.
    Ik zit nu op dag 16 en als ik eind oktober niet ongesteld ben geworden doe ik een test. Dat duurt nog een maand......maar goed. Als mijn temp langer dan 2 weken hoger blijft dan kan ik ook een test doen. tempen is voor mij een goed hulpmiddel. Voordat ik uit bed ga doe ik het snel. En in excel houd ik het bij.
    Vind het fijn om wat meer inzicht te krijgen.

Heb je al een test gedaan meis?

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok ja dat tempen vind ik nog beetje teveel gedoe maar misschien voor in de toekomst. Ik heb op dag 42 een test gedaan met de derde ochtend urine maar die was negatief. Ik denk dan dus ook dat ik niet zwanger ben maar misschien moet ik aankomende week nog een x testen voor de zekerheid. Dan kan ik iig uitsluiten. M'n vorige cycli waren zoals in m'n handtekening. Dus t is nu wel ineens langer! Kan ook even langs de dokter gaan als ik deze week nog niet ongesteld word. Kijken wat ze er hiervan zeggen (woon in Spanje). Jij wacht dus nog even met de test

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oh sorry daar had ik niet naar gekeken. Ja na de pil ben ik maanden niet ongesteld geworden. Dit is inderdaad wel je langste cyclus tot nu toe. Het is zo moeilijk te zeggen he.
    Wat leuk, Spanje. Hoe gaat dat daar met fertiliteitsproblemen en zwanger worden? Hier moet je eerst een jaar proberen en willen ze ook dat je een tijd lang je temp bijhoudt volgens mij.

Heb je trouwens klachten of denk je dat je ongesteld zal worden?

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gisteren toch nog maar een test gedaan maar negatief. Dacht ik al wel want ik voelde helemaal niets haha.. Maar toch om t even uit te sluiten. Ik weet niet hoe ze hier met dit soort dingen omgaan, het wordt onze eerste keer :). M'n cycli waren niet zo schrikbarend lang maar deze nu dus wel, al bijna 50 dagen en heb ook niet t gevoel dat ik ongesteld moet worden ofzo..! Ik denk dat ik nog even afwacht en dan een afspraak maak bij de huisarts om idd eens te kijken wat ze er van zeggen!

8. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen. Succes!

9. Ashira

Ashira Lid

30 aug 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou graag gebruik willen maken van dit topic omdat ik ook twijfel aan mezelf.

12 September voor het laatst ongesteld geweest. Op 27 September mijn eisprong gehad. Dit weet ik zeker, ik voel deze altijd goed. Mijn cyclus is 29/30 dagen.
    2 dagen later helaas een blaasontsteking gekregen, omdat ik na de seks eigenwijs was gaan slapen zonder nog even geplast te hebben.
    Hier heb in antibiotica voor gekregen, wel antib die gebruikt mag worden door zwangeren of die zwanger willen worden.
    Ongeveer 3 dpo kreeg ik een soort van aanhoudende steken aan de kant waar ik mn eisprong heb gehad, het voelde alsof er "iets" dwarszat ofzo. Een soort spierpijn op 1 klein plekje aan de zijkant van mijn buik. Dit heeft ongeveer 3 dagen aangehouden. Daarna kreeg ik echt een krampgevoel in mijn baarmoeder, alsof ik ongesteld was of moest worden.
    Tot op heden (11 dpo) voel ik dit nog steeds. Soms wat erger, soms beduidend minder.
    Ik heb op 7 dpo een test gedaan. Ik kon het gewoon niet laten. Op het eerste gezicht was het negatief, maar toen in de test er later nog eens bijpakte kon ik er met behulp van licht wel een 2e streep in zien.
    Vandaag heb ik wederom getest, maar nog steeds negatief.
    Ik heb verder niet echt symptomen, geen misselijkheid of gevoelige borsten. Alleen die kramp en een ontzettend nerveus gevoel.
    Wat zou de kans zijn om tóch zwanger te zijn?
    Ik weet dat je lijf je ontzettend voor de gek kan houden als je het graag wil, en dat ik door de blaasontsteking ook klachten kan hebben, maar ik heb dit alles gewoon nog niet eerder gehad.
    Ook de dagen na de eisprong niet echt bewust bezig geweest met "of het gelukt is" vanwege de blaasontsteking, omdat ik las dat een lichaam fit genoeg moet zijn om zwanger te worden.
    Wat is de kans dat ik over een paar dagen toch positief test?

Deel Deze Pagina