Hallo allemaal, Ik had een miskraam gehad in 26 september van 8 weken zwanger,daarna ben ik pas in 14 december voor het eertse na miskraam ongesteld geworden en daarna 40 dagen voor de tweede keer onegsteld ( 27 januari). De probleem is dat ik na 10 dagen van mijn laatste ongestelde dag ben ik weer ongesteld (6 februari) dus ik maak me erg zorgen om, de bloeding is veel en helder rood. Ik ben gisteren eerste naar spoed huisarts geweest en zei dat ik koorts heb en mijn hart klopt snel (120) en temperatuur is 38,7 c hoog daarna heeft mij gestuurd naar een gyneacoloog en dat was gisteren laat in de avond want ik kreeg wat steken in mijn onderbuik en voel me suf, misselijk, erg moe en ook enorm hoofdpijn. De gyneacoloog zei dat het normaal is dat ik twee keer in de maand bloede en kreeg ik wat pillen om de menstruatie uit te stellen en die heet Primolut en durf ik eigenlijk niet in te nemen. Heeft iemand hier wat ervaring mee? Ik en mijn man willen graag een kind hebben, we doen ons best meer het lukte niet door de bloeding. Heeft iemand ook wat gekregen om het lichaam te hertsellen of de baarmoeder schoon te krijgen? Graag jullie reactie aub, want ik me erg erg zorgen om. Alvast bedankt, Jam
Ik had het na mijn bevalling ook... eerst 2 weken vloeien na de geboorte, daarna 2 weken geen bloedverlies en toen weer ongesteld (dat duurde al met al ook 12 dagen)... nu weer 2 dagen "bloedvrij" Je lichaam is bezig om weer in een normaal ritme te komen. Daarin verschillen een MK en een geboorte niet veel van elkaar, het princiepe is hetzelfde. Komt goed hoor.
Dank je wel May, hopelijk komt het wel goed. Vandaag ben ik niet meer ongesteld..eindelijk... Toetie? ik bloed niet meer, dus moet ik toch primolut innemen? ben je dan ook na pirmolut ongesteld geworden? alvast bedankt
Als ik jou was zou ik het nog een maand aankijken meis... grote kans dat het nu wel normaal wordt... Je lijf is nog bezig om opnieuw op te starten, ik zou je lijf eerst een kans geven voordat je allerlei middelen gaat gebruiken.
ja daarna werd ik ongesteld na die kuur en toen eerste eisprong raak. ik weet niet wanneer je moet innemen ik was helemaal niet ongesteld en moest gewoon beginnen.
Bedankt May, Ik zou indd tijd en kans geven, gelukkig bloed ik niet meer zonder niets te gebruiken. En hopelijk wordt het vanaf nu normaal. groet, jam
Jij ook bedankt toetie voor de informatie. Ik zou gewoon ff niets innemen, want ik bloed nu niet meer en hopelijk wordt mijn lichaam snel hersteld om weer zwanger te raken. Ik wil graag een kind hebben. Groet, Jam