Zodat ik even kan vergelijken hoeveel ruimte er tussen de streepjes zit. Zie topic "test van vriendin".
Hey rachel, bedankt voor je reactie.... Het is alleen niet de test die ik zoek. Ik zoek deze: Nog meer mensen?
hey linniewonderbaby, rachel had dezelfde test. Maar het rare is dat mijn vriendin een andere heeft. Zie foto. De C en T staan bóven het testvakje..... of zou dat niet uitmaken? De test is ook helemaal rechthoekig en heeft geen afgeronde rechterkant... raar he
aahja, ik zie het.. Die test van mij is wel van 4 september 2007. is al een hele tijd geleden. (jongens toch de tijd gaat snel ) Misschien dat dit een nieuw model is
Het klopt dat Matcare 2 verschillende vormen heeft. Vraag me niet waarom?! Ik gebruik de ovulatietesten daarvan en er zijn 2 'modellen'. Eentje die is echte rechthoekig en het andere model heeft 1 kant welke ronde loopt. Daarom denk ik dat je bovenstaande voorbeelden wel gewoon kan gebruiken als vergelijkingsmateriaal.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/57133d1268115884-foto-s-plaatsen-vage-duidelijk-zwangerschapstesten-deel-2-test-8-3-2010.bmp dit is dezelfde (was mijn test 2 dagen voor nod)...zoals die van jou vriendin uitziet zo was die van mij 4 dagen voor nod... die testen heb ik 2 week geleden besteld bij matcare (9 stuks voor 9,99)
Ramona, heel erg bedankt voor je test! Ik ga even kijken of ik ze even groot onder elkaar krijg.... spannend.