Goeiemiddag dames! Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken dus hier mijn verhaal aan jullie. Hoop op wat steun en informatie.. Ben al een jaar gestopt met de pil. Heb een hele onregelmatige menstruatiecyclus. Afgelopen half jaar verschilt dit van 27 tot 36 dagen. Mijn vriend en ik willen graag een kleintje maar hebben besloten om niet constant uit te rekenen hoe, wat en wanneer. Nu is het zo dat ik gisteravond 2 juli, met naar de wc gaan wat oud bloed opmerkte in mijn slipje en vandaag nog wat bruinige afscheiding. Ik zat gisteren op dag 16 van mijn cyclus. Afgelopen maandag 30 juni intiem geweest en de dinsdag 24 juni daarvoor ook. Als dit een innesteling is geweest moet mijn eisprong ergens tussen dag 11 en 13 zijn geweest (27/29 juni). Maar ik lees nu ineens ook over ovulatiebloedingen waarbij de meeste vrouwen zeggen meer en rood bloed te verliezen gepaard met pijn. Dit heb ik nooit gehad dus dit lijkt me onwaarschijnlijk. Last van tussentijdse bloedingen heb ik ook nooit. Heel puzzelverhaal, maar wat denken jullie dat het is? Groetjes Shantje
Hé shantje, Spannende periode hè! Het lastige is dat elke vrouw anders is en dat je niet kan zeggen waar dit bloed door komt, het kan meerdere oorzaken hebben. Ik had in het hele prille begin van mijn zwangerschap wel oud bruin bloed (een paar dagen), maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is. Pas vanaf je NOD kan je het met een zwangerschapstest echt zeker weten.. Nog even afwachten dus! Ik wens je in ieder geval veel sterkte met wachten en hoop dat je over twee weken een positieve test in je handen hebt
Kan innestelingsbloeding zijn of gewoon wat oud bloed zonder reden of een korte en vroege menstruatie (gezien je onregelmatigheid kan dat). Het is onmogelijk hier iets duidelijks over te zeggen. Wacht tot je volgende menstruatie; blijft die uit, testje doen!
Bedankt voor de reacties! Maar jeetje wachten is zoooo vervelend. Helemaal omdat ik geen idee heb wanneer ik eigenlijk ongesteld moet worden, en heb dus ook geen idee wanneer ik zou kunnen testen. Ten minste, mocht dit een innesteling zijn, zou dat betekenen dat dit een korte cyclus is en kan ik tegen dag 30 wel testen toch? Of gewoon maar afwachten tot ik over de 36 dagen heen ben Jeeejj nog 20 dagen te gaan dan! Hahahh