Hoi, Wij zitten "nog te twijfelen tussen twee namen. Kunnen jullie ons helpen? J-Lynn Zoë Lynn (zonder streepje). Ben benieuwd
Ik vind J-Lynn erg mooi.. Alleen de spelling doet me erg denken aan een artiestennaam, in plaats van een gewone naam... Vandaar dat ik uit deze 2 keuzes voor Zoe Lynn zou gaan. Ik vind Zoe ook gewoon erg leuk. Jaylinn vind ik trouwens wél erg mooi.
Ik vind J-Lynn het mooiste klinken. De schrijfwijze die hierboven geschreven staat (Jaylinn) vind ik ook erg mooi.
Ik zou dan ook gaan voor J-Lynn, maar wel anders geschreven Jaylinn. Die andere is ook wel mooi hoor, maar ook ik zou zelf niet kiezen voor dubbele namen maar dat zal jou een zorg zijn
jlynn vindt ik het mooiste denk bij die andere naam zo aan een zoo van een dierentuin weet ook niet waarom..
Tja nu weet ik heto ok niet meer, haha. De laatste dagen ga ik toch steeds meer voor Zoë of Zoë Lynn. en jullie kiezen juist voor J-Lynn of Jaylinn. Moeilijk hoor! Ik ga er nog even over denken.
ben je van plan de lynn dagelijks te gebruikn want mijn dochter heet eva olivia maar niemand behalwe weij noemen haar bij beide namen helaas. met streep wod het 'verplicht' dus misschien wil je toch kiezen voor het streep? vind nmelik jammer dat de oliia zo weg valt nu.
J-Lynn vind ik leuker klinken, maar ik weet niet of ik het zo zou schrijven...Vind het dan een beetje 'Amerikaans' overdreven zeg maar. Zoe Lynn vind ik geen supercombi.
Ik vind persoonlijk als je het zo uitspreekt Elin leuker Maar goed ik neem aan dat jij dat niks vind dus ik zou dan kiezen voor zoe-lynn
Vannacht samen besloten dat het toch gewoon Zoë Lynn Maddy gaat worden met als roepnaam Zoë!! en niet Zoë Lynn. Hier konden we ons beiden wel in vinden.