TIENHOVEN - Twee kinderen van 2 en 4 jaar oud zijn woensdagavond dood aangetroffen in een woning in het Utrechtse dorpje Tienhoven. De moeder van de twee jongetjes zou volgens buurtbewoners lijden aan een psychische stoornis. Waar zij ten tijde van het drama aan de Looijdijk was, is onbekend. De woning van het gezin is inmiddels afgezet en wordt aan een uitgebreid onderzoek onderworpen. De vader is meegenomen door de politie. LATER MEER Bron: Kinderen dood in woning - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] __________________________________________________ Wat vreselijk!
Oh zo erg! Ik las toevallig net nog over die Duitse kindjes van 13 en 14 die op brute wijze zijn vermoord. En dan dat andere Duitse jongetje, Milco? Nog steeds vermist.. Brrr al die berichten maken me zo verdrietig.
verschrikkelijk geen woorden voor, arme kinderen en de vader ervan... Zo heb je nog een gezin en zo heb je niets meer....
Vreselijk voor die vader om zo je kinderen bij thuiskomst aan te treffen Pff wat bezielt die moeder toch... dan moet je echt ver weg zijn wil je je kinderen vermoorden..
Waarom worden kinderen van ouders die aan een psychische stoornis lijden, niet beter beschermd? Ik verdedig die moeder niet direct (als die het al gedaan heeft), maar in een psychose weet je echt niet wat je doet. En later kun je dan erg spijt hebben van je daden. Ik heb dit van dichtbij eens meegemaakt en dan schrik je echt wat mensen doen en later gewoon niet meer weten. Daarom pleit ik voor betere bescherming van kinderen die in zulke situaties leven. Mijn hart gaat naar deze twee arme kinderen uit...
Inderdaad Juud, dan zouden ze er in ieder geval alles aan doen om het te voorkomen. Nu blijven mensen maar lekker aanmodderen. Vooral gezinnen in een hechte samenleving zoals op het nieuws gezegd werd door de burgemeester van Tienhoven. Ik denk dat zo'n gezin dan veel sneller geneigd is om te doen alsof er niets aan de hand is. Zucht... heel triest.
jaa had het gezien op tv gister avond laat. moeder was opgenomen omdat ze iets ingenomen had en opstraat was gevonden. erg triest Rip voor die 2 kids