Wat ik nu toch voor artikel tegen kwam: Koppel laat surfers beslissen: abortus of niet? - Hbvl.be Het moet niet gekker worden. Dit is hun site waar je kunt stemmen. Birth or Not Ik heb gestemd voor 'give birth' dus als we dat met z'n allen nu even massaal gaan doen. Maar ik vind dat ze het kind beter kunnen afstaan na de geboorte, aangezien ze zo twijfelen aan het ouderschap. Ik vind het vooral erg om te lezen dat ze twee miskramen heeft gehad (wat dan waarschijnlijk goed uit kwam) maar ze raakt later gewoon weer zwanger, ze hadden dat ook kunnen voorkomen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Nou ik erover nadenk, volgens mij is het gewoon een stunt ofzo, dit kan iemand toch niet echt menen??
Ik weet het niet. De site lijkt verder aardig echt. Ik ben de site steeds aan het vernieuwen en je kunt dan steeds opnieuw blijven stemmen. Dus dat is ook een tip voor jullie.... Je kunt zo vaak stemmen als je wil. En op dit moment hebben de meesten gestemd voor een abortus. Dat vind ik wel erg triest.
Ik heb ergens gelezen dat het een stunt is en dat de site al opgezet was voordat ze uberhaupt zwanger was...hoop zelf ook maar dat dit nep is:x
dit ga je toch potverdikke niet menen!! Wat een freaking gestoorde mensen als dit echt waar is!! Waarom zou je in hemelsnaam nog leuk als die echo's enzo op je site zetten, en waarom dan ook nog zolang wachten? ZIEK!
Bizar en ik kan niet geloven dat dit echt is. In dat geval een hele misplaatste debiele en onbehoorlijke grap.(toch maar op give birth gestemd voor het geval dat)
Hoe ziek zijn die mensen zeg, en dan tot ergens december kunnen stemmen want dan is het nog voor de 20 weken. Ik hoop met heel mijn hart dat dit een vieze misplaatste grap is. En anders hoop ik dat bepaalde instanties dit lezen en het kind per direct afnemen. Gadverdamme wat kan ik hier kwaad om worden.
Het domein is op 17 mei geregistreerd. Domain Name: BIRTHORNOT.COM Created on: 17-May-10 Expires on: 17-May-11 Last Updated on: 17-May-10 Lijkt me sterk dat ze toen al wisten dat ze zwanger was, aangezien dat 27-28 weken geleden is Gewoon een of andere domme stunt dus. Je denkt toch niet dat mensen zoiets serieus op internet zetten???
Overigens lijkt het gewoon een politiek statement, ook als je het volgende leest: About This Site | Birth or Not
Daarnaast... Unplanned, unsuccessful pregnancy at age 20 while taking The Pill First planned pregnancy ended in miscarriage in Jan. 10 at 16 wks Second planned pregnancy ended in miscarriage in Apr. 10 at 5 wks Denk je dat mensen dan nog nadenken over het daadwerkelijk uitvoeren van een abortus? About Pete & Alisha | Birth or Not
tsjah...uit alle verhalen erop lees je dat ze toch het kind gewoon als kindje zien...hoe kan je naar echo's kijken en er 'liefdevol' over praten....en dan het weg laten halen met 20 weken....(4 weken voordat het in NL als levensvatbaar word gezien....) Zowiezo....een gezond kindje...had die beslissing dan eerder gemaakt idd. Maar een stunt zou best wel kunnen........media aandacht...geld....wie weet....ik heb op houden gestemd...abortus is heel hoog... (voor de zekerheid) Wat ik wel hoop, als ze het houden.....dat ze het opstaan ter adoptie mocht dit echt zijn....want zo ga je niet om met een nieuw leven! Groetjes, Miranda
Pfff, ik vind dit echt verschrikkelijk! Ik heb een behoorlijk felle reactie gestuurd! Ben benieuwd of er ook op gereageerd wordt, je moest nl ook je mailadres afgeven. Heb ze geschreven dat ik het absoluut walgelijk vind hoe zij hier mee omgaan en dat ik vind dat zij het wonder van het krijgen van een baby niet verdienen als zij er op deze manier mee omgaan. Ook heb ik erbij gezet dat ze de baby zouden moeten laten komen en dan opgeven voor adoptie zodat het ouders krijgt die er echt graag voor willen zorgen. En nog veel meer... Tja, hier kan ik zo enorm boos van worden, nep of niet, hier kwetsen ze een hoop mensen mee!
Ik ga er vanuit dat dit gewoon 1 of andere stunt is... Zo niet: aanklagen en de rest van hun leven in de bak doorbrengen. Maar vooralsnog denk ik dat dit gewoon een test oid is (echter voor de zekerheid wel op give birth gestemd). Hoe dan ook, word er wel heel verdrietig van. Dit gaat me toch een behoorlijke stap te ver.
Ik vind het echt afschuwelijk dat er mensen rondlopen die zo'n soort site op durven te zetten, nep of niet! Voor alle zekerheid maar op give birth gestemd. Er zijn zo ontzettend veel mensen die moeite moeten doen om uberhaupt zwanger te raken, vindt het echt triest dat er dan zo mee omgesprongen wordt... heb er echt geen goed woord voor over :x!