pfff ... wat verschrikkelijk! Zulke mooie kindjes .. zo jong ... Ongelooflijk.. Ben er stil van! Dit schrijft de papa op z'n website: Sinds ik zelf vader ben is de toekomst nog belangrijker; hoe wil ik (mijn stukje van) de wereld voor mijn kinderen achterlaten en welke waarden wil ik ze meegeven? Hoe doe ik dat en vooral kan ik daarin ook het goede voorbeeld zijn? De spiegel die mijn kinderen me voorhouden is het mooiste ontwikkelprogramma dat ik heb meegemaakt. Ik ben dan ook erg dankbaar dat (naam even weggehaald) en ik deze twee prachtige zonen mogen opvoeden en andersom. en dan een prachtige foto van de jongens! Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden die dit verlies moeten dragen!! Ik zal een kaarsje branden ..
@ Leliana, hoe weet je dat, dat dit de vader is? Ik heb je stukje gegoogled en kwam uit op die website en zag idd ook de foto van de twee mooie jongetjes.
Iemand had bij een artikel over dit drama de website van de vader (z'n werk) neergezet ... daar kwam ik dus die mooie foto tegen!
jemig, weet echt niet wat ik verder moet zeggen na het zien van de foto's van de kindjes. Ik weet niet wat het is, ik zie liever niet hoe de kindjes waren, dat maakt het voor mij verder weg, en nu ik zo die enorm mooie kindjes heb gezien, doet het me pijn in mn hart! Verschrikkelijk!
Kindjes waren 3 en 4, volgens nu.nl... Het is nog onduidelijk wat er nou is gebeurd. Het is echt erg... Misschien is het stom, maar wat me opviel was dat de moeder al boven de veertig was. Een 'late' moeder dus... Waarom het me opviel? Weet ik niet. Misschien dat ik onbewust toch altijd dacht dat wijsheid met de jaren komt. Dat iemand van die leeftijd wel meer levenservaring zou hebben en haar dingen (mentaal) beter op orde. Ook was ze al vier jaar moeder, dus het kan ook geen postnatale depressie of zoiets zijn, wat dit getriggert zou hebben. (Niet dat ik wil zeggen dat een PND zulk verdrag zou verklaren of zo....) De mens zit vreemd in elkaar...
Oei, jij zet wel een paar gevaarlijke en gevoelige opmerkingen hier neer. Succes met de reacties hierop.
Was niet mijn bedoeling en valt gelukkig ook mee Nee, het was eerder een constatering bij mijzelf, dat ik schijnbaar de lat voor oudere moeders hoger heb liggen. Onbewust dan. Daar werd ik me nu bewust van, dat dat zo was. Alsof leeftijd en wijsheid 1 op 1 te koppelen is. Ik wéét wel dat dat niet zo is, maar toch was één van mijn eerste gedachten (ná de shock) van: Hey, die was al tegen de 40 toen ze moeder werd. Misschien dat ik te veel naar van die Holywood series als Profiler enzo kijk, maar op de een of andere manier verwacht je moeders die flippen en hun jonge kinderen iets aandoen eerder rond de dertig... Maar misschien komt dát dan ook omdat de meeste moeders met kinderen van 3 en 4 jaar ook rond de dertig zijn. Ik weet niet waarom ik getriggerd werd. Was alleen een constatering. Wat andere stof tot nadenken: De jochies heetten Rein en Thies. Volgens de buurvrouw was de moeder van de slachtoffertjes psychisch al een tijdje in de war, maar leek het de goede kant op te gaan. De moeder is vandaag voorgeleid: Haar voorarrest is met twee weken verlengd. Volgens de politie had zij 'iets' ingenomen. Ze is nog niet in staat geweest een verklaring af te leggen.