Met je uitleg zie ik het juist minder positief. Dit heb je toch al gedaan? Ik zie het positiever in als het om een zeldzame, klassieke familienaam gaat die je wilt doorgeven.
Onze zonen hebben beide 3 namen, waarvan de 2e hetzelfde is. Is traditie in familie vn mijn man, deze hebben we in ere gehouden. 1e en 3e namen zijn totaal verschillend
Ha Inge, Natuurlijk kan het. Ik zou zelf, als ik twee meisjes zou krijgen, ze ook dezelfde tweede naam geven. Voor ons is het omdat de persoon waarna de vernoeming is een heel belangrijk en speciaal persoon is, maar ook al is dat niet zo, als jullie het mooi vinden gewoon doen. Groetjes
Ik vind het niet zo leuk. Ik vind de mannelijke vorm van mijn dochtersnaam ook erg leuk en zou het een leuke tweede naam vinden als dit kindje een jongen wordt, maar omdat we de naam al gebruikt hebben doen we dat niet. * Edit: Nu laat je me hier over twijfelen
Ik vind het niet leuk, elk kind is toch uniek waarom dan dezelfde 2e voornaam, ze delen toch al een achternaam? Maar dit zijn mijn gedachtespinsels . Je moet vooral doen wat jezelf leuk vindt