Bugaboo donkey - voetenzakken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MMM74, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    hoi allemaal,
    Wij hebben een bugaboo donkey en nu de winter er aan komt ben ik mij aan het oriënteren op voetenzakken. Ik heb een lodger, dus ik zou er nog een bij kunnen kopen. Maar ik twijfel toch een beetje. De originele voetenzakken vind ik erg mooi maar ook erg duur (120 euro per stuk). Nu vroeg ik mij af of er ook andere voetenzakken op kunnen. Bijvoorbeeld die van de prenatal. Of wellicht een ander merk. Wie heeft ervaring. In de winkel geven ze aan dat ze afzakken en daarom niet goed passen. Ik vraag me of of dit echt zo is.
    Dus wie heeft een donkey en ervaring met andere voetenzakken :)

2. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Volgens mij moet een gewone voetenzak van bijv. prenatal ook passen. Zo heeft mijn schoonzusje dat ook gedaan.

Je haalt de riempjes van de bugaboo door de voetenzak heen, dus dat afzakken kan nooit veel zijn.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ze gaan glijden, omdat de stof gladder is dan die van bugaboo. Z
    E zitten dan redelijk vast met de riempjes, maar zakken in. Dus je moet de voetenzak steeds hijsen.

Ik heb de voetenzak op mp gekocht. Nieuwstraat 40,00

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dan ga ik maar eens op MP kijken. Lastig alleen is dat ik twee voetenzakken nodig heb. Nu heb ik eerst een nodig dus ik kan rustig zoeken naar nummer twee.
    Weet iemand trouwens wat de verandering zijn aan de nieuwe voetenzakken? Ik zag nl dat er verschillende op MP staan en bij sommige staat, nieuw. Passen de ''oude'' voetenzakken ook op de donkey?

5. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb ook de donkey en heb hierin gewoon mijn lodger bunker voetenzak. wel zonder binnenvoering, want dat is nog niet nodig. ik vind het prima gaan, zakt hier niet af. maar moet zeggen dat ik mijn kindje ook nog niet op de kaas rechtop stand heb gezet haha. altijd de half lig zeg maar. vond het wel een heel gedoe om de riempjes los te maken enz. maar dit moest bij de gewone voetenzak van donkey ook dus dat maakt verder geen verschil.

6. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Misschien een Lodger Motion, waarbij je van de onderkant broekspijpen kunt maken, zodat daar de riem doorheen kan :) .

7. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb het idee dat de lodger motion meer een wikkeldeken voor hele kleintjes is, niet echt een voetenzak die je tot en met een jaar of 3 kan gebruiken. maar ik heb deze nooit in het echt gezien. volgens mij is de bunker echt DE voetenzak van lodger.

8. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Lees mee! Ik vind die dingen ook ontiegelijk duur vooral als je er twee moet hebben.

9. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Alhoewel ik ze wel duur vind, denk ik dat ik ze wel ga kopen. Als ik straks mijn bugaboo wegdoe kan ik die voeten er vast ook wel bijverkopen.

10. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    Ik zou de voeten er niet bij verkopen, dan heb je nog de bugaboo nodig want zonder voeten kan je kindje nooit lopen :p

11. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    :D hi hi

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik had bij mijn vorige kinderwagen een voetenzak van Prenatal, dat ding heb ik heel gauw weggedaan. Gleed echt weg.

Nu 2 voetenzakken voor de Donkey en die bevallen echt super goed! En ik denk dat ik die ook wel kwijtraak op moment dat ik de kinderwagen verkoop.

13. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16

Nee dat lijkt me toch niet zo handig idd :p

14. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Bedankt iedereen voor het reageren. Het worden toch de voetenzakken van de bugaboo. Ik ben morgen toch in Groningen en wip dan langs bij de babydump. Hopelijk hebben ze de voetenzakken op voorraad.

Weet iemand trouwens op je op de voetenzakken bij Prenatal ook korting krijgt? Ik kan hierover niets vinden in de folder. Want dat scheelt dan toch weer ruim 40 euro. Want de babydump gaat toch mee in de laagste prijs???

De voetenzakken hebben alleen geen capuchon toch? Dat vind ik op zich wel jammer want dat had ie van onze Joolz wel. Nouja dan maar een muts op.

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Niet alle reacties gelezen maar de voetenzak van mijn Cameleon past ook prima in mijn Donkey. Je ziet het niet t zit alleen een beetje ruimen omdat het zitje bij de donkey iets smaller is als de Cameleon.

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Babydump gaat inderdaad mee in de laagste prijs en eronder! Net voor 119 de Trip Trap gekocht

17. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Nou ik heb de voetenzakken gekocht en ik ben er super blij mee, het zit echt heel mooi. Het geld meer dan waard :) En idd babydump ging mee met de laagste prijs. Ik heb ze voor 170 euro gekregen.

Deel Deze Pagina