Ik ben weer aan het zoeken geslagen.. Wat wij heel belangrijk vinden is een leuk peuterbad waar de kinderen zelf kunnen zwemmen(spelen) met wat dingen in het water, glijbaantje etc. Dus geen groot zwembad met glijbaan, want dan zijn we nog de hele dag druk met de kinderen helpen. We zijn vorig jaar in benidorm gemelos 22 geweest, was erg leuk... Verder weinig te doen. Was super voor een week. Nu willen we 1,5 tot 2 weken dus wat anders. Zijn vorig jaar ook naar les sablons in frankrijk geweest, ook leuk kinderbad.. Maar net iets te klein, ondiep voor de oudste (3 jaar) Ik heb al gespot aparthotel viva Mallorca, maar nog weinig keuze. Vertrek met de auto eind aug/sept. Vliegen vlak voor 23 aug (wordt de jongste 2 ivm vliegtuigstoel kosten) De max prijs is wel 2000 a 2500 euro. Ps aquaworld ernaast is ook niets, te kleine kinderen hiervoor.. Wie heeft tips??/
Tja, heb diverse opties maarin hoogseizoen prijzig. 1) Rhodos: Lindos Princess Beach ressort 2) kKreta: Imperial Belvedère Daarnaast goedkoper, mar dan in eenstacaravan 1) Le Grand Dague in de Dordogne
Eind aug is toch geen hoogseizoen?? Die laatste heb ik toevallig vanmiddag door gekregen van een vriendin.. Ga de andere even bekijken, bedankt!!!
Midden NL gaat begin september weer naar school, dus het nareizen begint pas echt daarna weer. De prijzen worden wel al iets goedkoper, omda niet iedereen met schoolgaande kinderen meer kan gaan. Wij hebben ook gekeken, maar redden het nit voor dat geld...
Wij gaan dit jaar naar invisa figueral Resort ibiza op basis van logies via neckermann. Leuk kinderbad. Voor 8 dagen zouden jullie rond de 1800 euro kwijt zijn. Xxx tumtummetje
Als je naar imperial belvedere gaat all inclusive via arke ben je Voor 13 dagen 2285 kwijt. Das niet gek zeg!
die van kreta en ibiza staan in mijn bewaarlijstje.. Ik zie idd dat er nog scholen vrij zijn.. Jammer maar mochten we toch na 23aug gaan, gaan we half sept, is misschien 200euro duurder, ook te doen! Ik kom nu idd rond de 1800 en 2200 uit. Ene logies, ander allin.. Even kijken wat we willen, vorige keer logies, omdat de jongste nog niet echt mee at en de oudste erg slecht.. Super bedankt voor jullie reacties!!!
Lees dit topic toevallig. Heb zelf ook Le Grand Dague gevonden in de Dordogne. Manlief twijfelt alleen nog over de regio. Maar het kinderbadje daar is wel erg leuk!
Dit lijkt me trouwens ook een geweldige camping, helaas al vol in de periode dat wij op vakantie gaan (moeten....) camping perigord noir dordogne location aquitaine saint crepin carlucet france sarlat la caneda caravaning LES PENEYRALS 5 etoiles piscine couverte chauffee espace aquatique location chalet mobile home mobilhome mobil-home hebergement locatif emplace
galaxy hotel in zakynthos is ook leuk en heel kindvriendelijk. Informatie Galaxy (Hotel), Griekenland met Arke.nl hmm denk wel wat te prijzig... ik ben er zelf vorige jaar geweest.
Ik had dezelfde eisen als jij hebt. Wilde ook een leuk kinderbad met een glijbaantje. Wij gaan naar Pelagos op Kos. Op de site van Neckermann zie je een foto van het glijbaantje, die staat namelijk nog niet op alle site's omdat ie net nieuw is.
Thx! We zitten nu ook Griekenland te kijken. De laatste hebben we ook in ons lijstje staan. Ga weer even zoeken vanavond.