Twee kindje verloren binnen een jaar door een te zwakke baarmoedermond

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Moon79, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GreyhoundLover

    GreyhoundLover Actief lid

    22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk dat je dit twee keer mee moet maken... één keer is al teveel voor een mens... ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jouw droom uit gaat komen meid... dikke virtuele knuffel
     
  2. Moon79

    Moon79 Lid

    13 jan 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Islah,

    Wat er dat je ook een kindje bent verloren, het lijkt een beetje op mijn verhaal. Onze klachten. Gelukkig dat ze je bij je vorige zwangerschap nog hebben kunnen opereren. BIj mijn zoontje kon dat helaas niet meer, mijn hele vochtzak zat er al doorheen. Ik ben niet zo bekend met de soorten namen van cerclages, maar ga zo gelijk googlen wat voor cerclages jij hebt gehad. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk geopereerd ga worden, en een keizersnede krijg na 38 weken. Ik word niet makkelijk zwanger ik krijg insiminaties (iui) in november hoop ik al te mogen beginnen. 15 oktober krijg ik te horen of ik groen licht krijg. Na het verliezen van twee kids heb je de hoop bijna al opgegeven. Ik probeer nog de kracht te vinden om zo snel mogelijk door te gaan. Hoor van veel vrouwen dat dat de beste medicijn is. Zo snel mogelijk een kindje krijgen, en ik denk dat ze wel geiljk hebben. Bedankt voor je bericht :)
     
  3. Kaytjuh

    Kaytjuh Bekend lid

    11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Wat verschrikkelijk zeg dat je geen cerclage heb gekregen na het krijgen van een te vroeggeboren dochter en dat ze weten wat er met je aan hand was toen..

    Ik heb ook een zoon verloren met 19.2 wk in mei 2012 ook door een zwakke baarmoedermond, 4 md later was ik weer zwanger en heb ik nu een kerngezonde zoon gekregen in juni 2013 die met 37.3 is geboren...

    Ik heb alleen sinds mijn cerclage niet meer gewerkt en me eigen in acht moeten nemen... Namens mijn gyn..
     
  4. Mijn Xander

    Mijn Xander Actief lid

    23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo Wat een verschrikkelijk verhaal .
    Ik ben mijn zoontje ook verloren door een te zwakke baarmoederhals op 21weken.
    We proberen nu opnieuw zwanger te worden maar ik heb zo schrik ! Dat ik dit nog eens mee moet maken !
    Verschrikkelijk voor jee dat je dit 2 keer moest mee maken !
    De onzekerheid voor de volgende zwangerschap is zo moeilijk en zwaar !
    Ik zou normaal over 2 dagen uitgeteld zijn !
    Met momenten heb ik het ongelofelijk moeilijk vandaar dat ik wat lotgenoten opzoek !


    Veel sterkte en moed voor alle mama's die hun baby'tje moeten missen.
     
  5. Mijn Xander

    Mijn Xander Actief lid

    23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo moon mijn verhaal lijkt een beetje op dat van jou ben mijn zoontje ook verloren op 21 weken en was ook zwanger geworden via Iui.In juni is ons zoontje gestorven heb ondertussen 3 nieuwe Iui gehad maar nog steeds niet zwanger :(
     
  6. Kaytjuh

    Kaytjuh Bekend lid

    11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Mijn xander

    Het is het ergste wat er bestaat je kind verliezen....
    Als je is wil praten of iets stuur maar een pb bericht... Z;)
     
  7. mamasanie

    mamasanie Nieuw lid

    31 okt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig nu in het ziekenhuis en hoop dat ik vandaag naar huis mag, bij mij is het 3 dagen na de 20 weken echo goed fout gegaan. . Zat op de wc en kon de vliezen voelen. Na een spoed controle van de verloskundige, bracht zij mij met spoed naar het ziekenhuis. Dit was dus op een zaterdag nacht. Op zondag kreeg ik met spoed een cerclage. Ze dachten dat het goed zou gaat en dus mocht ik na een dag naar huis. Precies een week daarna had ik weer een naar gevoel. Moest terugkomen en deze keer moest ik tot maandag wachten om met een academische ziekenhuis te kunnen overleggen. Dus het zou worden, cerclage eruit, vliezen terug duwen en nieuwe cerclage plaatsen. Echter begon ik vlak voor de ingreep met vloeien. Enige wat ze toen konden doen is oude cerclage verwijderen en mij naar de verloskamer verplaatsen met weeën op wekkers. Na iets meer dan 24 uur was ik bevallen van mij zoontje.. daarna was het ook een drama want de navelstreng brak en ik begon met spoed tempo bloed te verliezen. Met spoed toen naar de ok om de placenta te verwijderen. Dit zou mijn 3e kindje worden maar de pijn is er niet minder door. Ik hoop de je weer snel zwanger mag worden en je zwangerschap ook voldragen. Ik hoop echt dat je dit keer rijkelijk wordt beloond. Je verdient het. ....
     
  8. Mijn Xander

    Mijn Xander Actief lid

    23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo
    Ook bij jou een verschrikkelijk verhaal!
    Heel veel sterkte met dit zware verlies.
    Het is zo onwezenlijk eerst ben je lekker gezellig zwanger plan je 100000 dingen..
    Maar dan veranderen al je plannen.
    De eerste weken nadat ik xander moest missen in mijn buik zweefde ik hier maar wat rond tussen huilen en slapen!
    Nu gaat het beter met mijn verdriet maar de schrik dat ik nooit echt mama zal zijn vind ik verschrikkelijk moeilijk !
    Ik leef enorm met je mee..
    Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven.
    Ik mocht de dag erna naar huis !
    Veel sterkte en moed voor jou en je gezin
    Groetjes
     
  9. mamasanie

    mamasanie Nieuw lid

    31 okt 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu weer thuis. Ik mocht niet gelijk terug want na de bevalling probeerde de gynaecoloog de placenta te verwijderen maar dit ging verkeerd de navelstreng brak, waardoor ik 3 liter bloed kwijt was en met spoed naar de ok (voor 3e x in 2 weken) voor het verwijderen van de placenta en stelpen van de bloeding. Het was een vreselijke ervaring. Maar het hebben van mijn zoon op mijn borstkast was de meest ultieme geluk dat ik kon ervaren. Vooral in de ochtend is het moeilijk, dan voel ik hem niet. Mijn kleine mannetje.
    Ik heb je verhaal ok gelezen. Echt hart, in je hoofd en hart zal hij voort bestaan zeggen ze, maar de ijn om hem te moeten missen is net zo hroot. Ik eens je heel veel sterkte..
     

Deel Deze Pagina