Twee kindjes dicht na elkaar..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marley, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Hier 22maanden ertussen, ik vond/vind het pittig
    Oudste heel jaloers en in het begin veel ziek geweest(oudste)
    ik een zware bevalling en chronisch slaaptekort,nachten altijd alleen beide kids doen
    Manlief heeft zware baan met risico voor eigen leven dus die wou ik ook niet moe hebben.
    Jongste last van reflux,en borstvoeding die niet altijd vlekkeloos verliep.
    Jongste slaapt net 3dagen door!
    Dus al met al zwaar, maar het word nu echt wel leuk!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier 18maand verschil, en ik had nog tijd om me te vervelen ;) Vind het nu soms wel pittig "ik ben 3 en luister nie" en "ik ben 1 en doe gemeen en bijna 2 en zeg nee" Maar als ze dan even later lief samen zitten te spelen *smelt*

3. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het ligt er denk ik maar net aan hoe je kindjes zijn. Wij wilden ze eigenlijk wat korter op elkaar, maar door 2 miskramen zit er nu 2,5 jaar tussen. Ik vond het heel zwaar het eerste jaar. Mijn oudste dochter was flink aan het peuterpuberen en de jongste sliep snachts niet zo goed dus ja... Als ik terugdenk aan hoe makkelijk mijn oudste was de eerste 2 jaar, had ik het beter getrokken als we toen al een baby erbij hadden gehad.

4. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    Hier zit er tussen de eerste en de tweede 19l maanden. Nu zijn we in blijde verwachting van ons derde kindje. Helemaal blij, gezellige druktje, maar het zal ook wel pittig worden. 3 van die kleine ukjes in huis.

Deel Deze Pagina