Twee kindjes en babyfoons

Discussie in 'Verzorging' gestart door Dootje24, 6 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi hoi,

Zijn er hier mama's die ervaring hebben met twee verschillende babyfoons die tegelijk aan staan. Geven die storing? Of heb je een babyfoon met twee stations? (weet niet of die bestaan???)

Ik ben me eens aan het oriënteren, want nu het kouder gaat worden doen we de deuren van de woonkamer weer dicht en dan vind ik het toch wel een fijne gedachte dat ik allebei de kindjes kan horen (dochter van 2,5 jaar en zoontje van 3 maanden).

Graag een adviesje wat jullie doen!!!

Groetjes!!!

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    je hebt er wel.... of iig... die je op hetzelfde kanaal kunt zetten...
    Wij hadden hiervoor eentje met camera(merk alecto) en kon je laten "overspringen" tussen verschillende babyfoons.....

maaruhhhhhh.... een dochter van 2,5 die je niet hoort door een deur..??!!:(
    kan ik me ECHT niet voorstellen, als ik naar het volume hier luister.... :D

hier is de babyfoon trouwens altijd gewoon "doorgeschoven".....

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
  4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
  5. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb hier een Luvion met drie camera's (ben ook gastouder) en dat bevalt heel erg goed. Ze zijn niet goedkoop, maar werken dan ook perfect en storen niet op het draadloos netwerk van de computer. Je kunt er ook later losse camera's bijkopen. Ik had ook een Alecto, maar daar kon je dan weer geen losse camera's voor kopen.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier 2 babyfoons, 1 van alecto en 1 van electo, electo is gewoon een goedkopere vorm van de electo maar het model is precies het zelfde, ze passen ook op elkaars oplader,

wbt het wel of niet horen van een babyfoon : onze zoon horen wij best als hij hard genoeg schreeuwd, maar nu met zindelijk worden bijv roept hij gewoon zachtjes, :papa mama ik heb plas gedaan,

of als hij bang is durft hij niet meer te praten, dus gaat hij boven in een hoekje zitten snikke omdat hij de leeuw bijv niet weg durft te jagen,

tja ik vind het fijn dat ik hem dan door de babyfoon hoor snikken en dat ik de leeuw voor hem kan weg jagen,

7. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Omdat wij in een heel groot oud herenhuis wonen, horen wij onze dochter dus echt NIET! Laatst had ze een flinke hoestbui en ging daardoor overgeven. Zonder babyfoon hadden we dat echt niet kunnen horen, want dat gebeurt dan half slapend en dan huilt ze met een normaal volume zeg maar :) En ze roept ons inderdaad ook om de krokodil of de puma weg te jagen, maar ook dat kunnen wij dus niet horen zonder babyfoon. Ik was eerst ook van plan om hem door te schuiven, maar ervaring leert nu dat dat niet mogelijk is in dit huis!

Bedankt voor de tips! Ik denk dat we gewoon een nieuw systeempje kopen en dan maar gelijk met de hele mikmak erop (we willen toch nog meer kindjes en we blijven hier nog heeeeeeeel lang wonen). Dan zet ik de babyfoon die we nu hebben gewoon op marktplaats, altijd handig!!!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik had gewoon 2 aparte alecto babyfoons.. zonder storing

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Wij hebben ook 2 losse babyfoons.
    Allebei van de Aldi, doen het werkelijk perfect! We hadden er eerst van de philips, maar na 2 keer terug te moeten sturen hebben we ons geld terug gekregen. Nu dus deze en nergens last van!

Deel Deze Pagina