Hallo 13mei 2015 me laatste prikpil gehad. 30maart2016 eerste ongi gehad. Nu niet zeker van mijn cyclus dus aan het wachten tot ik ongi wordt zodat we daarna kunnen beginnen met ovulatietesten zodat ik zeker ben van mijn ei. Wie probeert nu ook zwanger te raken na het stoppen met de prikpil? Ik weet dat het heel lang kan duren voor je zwanger kan raken. Bij mijn eerste zwangerschap heeft het 2 jaar geduurd voor ik zwanger was.
Ik ben ook al 2 jaar verder. Ik neem nooit geen prikpil weer. En zal het ook niet adviseren als je nog een kinderwens hebt.
Hehe eindelijk iemand die ook een ervaring met de prikpil heeft! Ik ben er nu ongeveer 2 maanden geleden mee gestopt omdat ik en mijn vriend een eerste kindje willen. Het kan inderdaad lang duren maar ik lees ook verhalen dat het snel kan gaan, al na 3 maanden (ook zonder menstruatie te hebben gehad) plus, als je zwaarder bent gaat het sneller uit je lichaam enzovoort. Bij iedereen is het anders, kan helaas ook een jaar of 2 duren.
Ik ben ook zwaarder maar werd in maart pas ongi. Denk dat het ook maar eraan ligt hoelang je hem gehad hebt.
Ik zal het ook nooit aanraden aan iemand met een kinderwens. Hoewel wij nu ook weer zwanger willen worden hihi wat eigenlijk niet in de planning zat , maar we wilde er zo graag een kindje bij toch nog. Dan maar stoppen en kijken wanneer we geluk hebben.
Ja denk inderdaad dat het er ook aan ligt hoelang je 'm heb gehad. Ik heb de prikpil ongeveer 2 jaar gehad. Ik ben zelf ook zwaarder en in me familie zijn alle vrouwen altijd heel vruchtbaar dus snel zwanger hopen dat het bij mij ook zo zal zijn. We moeten gewoon duimen en hopen op snel geluk
Hier iemand die ruim n jaar na de laatste prikpil pas obgesteld werd en ben toch echt n stuk zwaarder. Helaas tot nu toe vooral negatieve ervaringen gelezen. Nadat ik voor t eerst ongesteld werd duurde het 10 rondes voor het raak was. Dat valt op zich mee. Eerlijk gezegd had ik dat jaar ontpillen wel meegerekend met hoelang het zou duren voor mn cyclus terug was..
Ik heb ik november 2014 de prikpil laten zetten. Ook meteen de laatste keer. Daarna overgegaan op de gewone pil. En sinds juni 2015 geen anticonceptie meer. Wel meteen een stabiele cyclus maar tot op heden nog geen zwangerschap helaas