Gezocht: werk!

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Lea1003, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lea1003

Lea1003 Lid

3 feb 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er iemand die mij kan helpen aan werk?

Mijn verhaal: ik ben zwanger geraakt toen ik een ww uitkering ontving, n.a.v. een reorganisatie bij mijn oude werkgever. In de tijd dat ik zwanger was heb ik wel gesolliciteerd en nog 2,5 maand ergens kunnen werken. Daarna ben heb ik een WAZO-uitkering ontvangen. Inmiddels is mijn verlof afgelopen en ben ik dus weer volop aan het solliciteren. Mijn ww uiterking loopt af half augstus, maar ik ga nog liever gister dan vandaag weer aan het werk.

Is er iemand die mij kan helpen bij het zoeken/vinden naar/van een baan? Of tips heeft?
    Ik zoek werk als secretaresse (of adm. med / receptioniste) voor 24 uur per week, het liefst de woe, do en vr. Hier kan eventueel in geschoven worden. Start per 1-7 of 1-8 en in de omgeving van Den Haag.

Ik hoor graag!

Groetjes

2. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    ik ben ook opzoek naar werk, solliciteer als een gek maar kom maar niet aan de bak.
    heb een gat in mijn cv en heb altijd via uitzendbureau gewerkt.
    heb het idee dat als je bewust kiest een tijdje huisvrouw te zijn je ervoor afgestraft te worden.
    is mijn ervaring ( dit kont heel vaak naar voren als reden waarom ik niet door ben )
    maar succes.

jennefer

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
  4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Deel Deze Pagina