eerste kerst

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Hannah1989, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    het is nu al weer bijna 5 maanden geleden dat we ons meisje verloren..
    ik ben kort daarna al weer zwanger geworden van haar broertje/zusje maar toch die gedacht dat dit haar eerste kerst had moeten zijn steekt wel heel erg.. ik hou echt zo veel van me kinderen en nu zou ik ze allebei nooit meer kwijt willen maar toch de gedachte dat dit kindje nooit zou kunnen komen als ons meisje had kunnen blijven leven..
    onze eerste kerst als papa en mama heeft een droevig randje maar ook ben ik dankbaar dat ik haar in me leven heb kunnen hebben hoe kort het ook was.. ik zal haar dragen in me hart tot mijn laatste dag.. en dit broertje of zusje zo alle liefde dubbel krijgen die we haar nooit hebben kunnen geven..

ik wilde alle papa's en mama die niet alleen een kindje dragen in hun armen of buik maar ook eentje dragen in hun hart een hele warme kerst knuffel wensen.. wij hebben ons eigen echte kerst engeltje(s) die over ons waken tijdens deze dagen..

2. Mariekee87

10 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een dikke knuffel! Zo herkenbaar en zo goed verwoord!
    Wij zijn ons meisje in september verloren... Na een hoop lichamelijke zorgen, ben ik eindelijk het geestelijk aan het verwerken. Maar wat een schraal gevoel he, zeker nu met kerst. Ik vind er eerlijk gezegd niks aan dit jaar.... Had zo graag alles anders gezien.
    Ik wil je ondanks het verlies ook feliciteren met je zwangerschap! Wat knap dat jullie het avontuur weer aangaan en ik hoop van harte dat het goed mag gaan!

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ook van mij een dikke knuffel!
    Zo herkenbaar. Het is ook zo dubbel allemaal.
    Ik had gewoon met een dikke buik kerst moeten vieren, ipv naar een graf te gaan om bloemen te brengen en een kaarsje te branden.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Liefs!

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Veel sterkte meis met oud en nieuw in zicht!
    De tijd heelt alle wonden zeggen ze wel eens zo mooi... dat gaat vast ook voor jullie gelden.

Dikke digi-knuf!

Ik heb zelf vorig jaar een miskraam gehad (eind augustus, morgen 16 maanden terug) en kon toen ook met kerst totaal niet genieten.
    M'n neefje moest ik ook echt niet op schoot hebben, dat rotkind (vond ik toen echt!).

Had me dit jaar geen betere kerst kunnen wensen!! Heb er echt ENORM van genoten gelukkig! Geen beladenheid meer..! Yesss!

5. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    bedankt voor je lieve woorden!
    gecondoleerd met jullie verlies!
    het is een lange weg om te gaan..
    wij dragen het ook nog bij ons elke dag..
    omdat wij lang hebben moeten wachten op ons meisje durfde wij een korte pauze niet aan.. we gingen er eigelijk van uit dat het weer 2 jaar zou gaan duren... maar 8 weken later kwam dit kindje alweer om de hoek kijken..
    gelukkig ziet alles er deze keer goed uit en proberen we zeker optimistisch te blijven.. maar altijd blijven we voorzichtig want je weet maar nooit..

ik wil jullie een fijne jaarwisseling wensen!
    dat 2015 maar meer geluk mag brengen dan 2014!

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    super lief van je dankje!
    sommige datums zullen je nooit meer voorbij kunnen gaan hoe pril het soms ook was
    gelukkig krijg ik veel steun van me man ik merk aan hem ook dat hij er nog veel aan denkt..

ik wil jou ook een fijne jaar wisseling wensen!

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Heel mooi verwoord!
    Nog heel veel sterkte en duimen voor een prachtig 2015...

8. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina