Mag ik vragen waarom je vrouw niet meer behandelt word? Omdat ze al 43 is? Ik ben ook 43 jaar en we zijn net het IUI traject ingegaan.Wij lopen wel in Belgie onder behandeling. Ik ben getrouwd met een man en niet met een vrouw,maar ik neem aan dat ze daar toch geen onderscheid in maken?
Pfff spannend allemaal! We hebben besloten dat we aanstaande dinsdag voor een controle echo gaan ,dag 11. Zodat we zeker weten dat alles goed zit voor we op dag 16 aan de 4e poging beginnen! Tevens net gebeld door babyboom,we overwegen om mee te doen aan dit programma. Voor nu hebben we afgesproken dat we even wachten,totdat we iets meer weten.
Nou dat is vreemd! HIer geven ze aan dat ze haar wegens haar leeftijd niet meer behandelen! En we begonnen erover toen ze 42 was!! Als zij wel voldoende eitjes heeft zou dat natuurlijk heel fijn zijn, maar ze doen het niet... En omdat we met een bekende donor werken kunnen we neit zomaar het zaad meenemen naar een andere kliniek. Maar wij hopen op een zwangerschap deze keer! Thanks!
We hadden afspraak toch afgezegd ivm vrij krijgen op het werk ed. We hebben zoiets van nou we gaan er gewoon voor,normaal wordt er ook geen echo gedaan. Nu hadden we zelf al berekend dat onze dag 16 in het weekend zou plaatsvinden. Dus hadden we toch mailtje gestuurd naar kliniek van "wat als we zaterdag positief testen?". Die arts belde terug en wilde ons toch even zien voor de zekerheid,meestal is alles wel goed,maar ze willen het toch graag. Dus nu mogen we vrijdagmiddag om 15 uur voor controle en als we sochtends positief testen,moeten we bellen,zodat ze zaad kunnen ontdooien en dan ook gelijk IUI. Ben zo benieuwd!
Nou vrijdagmiddag controle gehad. Zag er allemaal keurig uit,een baarmoederslijmlies van 8mm dik. En 1 eitje al van 16mm. Maar nog niet goed voor gelijk een IUI. Nu voor het eerst Pregnyl 5000 ie gehad. Die hebben we net moeten zetten . Morgenmiddag om 14.40 eindelijk IUI!! Nu maar hopen dat de pregnyl zn werk gaat doen!
Spannend ik hou dit onderwerp in de gaten. Zelf niet samen met een vrouw, maar morgen naar de fa toe en daar horen welk traject het wordt. Mans zaad is onderzocht en goed verklaard en ik heb een regelmatige eisprong, maar op een of andere manier lukt het niet. Ik moet alleen morgen want manlief is op locatie in België.
We zitten nu op 1 week na de pregnyl en morgen 1 week na de IUI. Het is zo spannend,de angst voor weer een miskraam neemt wel toe. Eerst de positieve test over een week maar afwachten..
ikzelf geen ervaring mee, maar als ik mijn vriend niet had gehad waarschijnlijk wel. mijn beste vriendin heeft wel een relatie met een vrouw en die heeft zelf al een zoontje uit een eerdere relatie van 3. mijn beste vriendin heeft zelf meerdere keren inseminatie gedaan met een bevriende donor, alleen blijkt zij geen dominante eitjes te hebben, dus ze springen niet waardoor zij soms een cyclus heeft van 2mnd. zij heeft hormoonpillen gekregen van de dokter maar moet de inseminatie zelf doen. dus hopelijk is er binnekort weer een baby op komst die gezegend is met 2 mama's. ik zeg, helemaal niet gek!
Stiekem al aan het testen vanaf vrijdag ochtend. Vrijdags al een heel erg licht streepje,gisteren al een iets duidelijker zichtbaar streepje. En vanmorgen was de streep goed te zien,weliswaar nog licht. Morgen officiele test dag,spannend!!
Echt waar? Wow! Jullie waren na de mk al hcg vrij? Naja, hoe dat ook, als ie donkerder wordt ben ik positief gestemd!
Ja wij waren na mkvrij snel al hcg vrij. Mk ook al weer eventjes geleden en vanzelf een maand daarna ongesteld geworden. Eisprong was ook goed te vinden met lh testen. Hebben wel 5000 Ie pregnyl gehad om te timen. Haha vinden het zooooo spannend! Je ziet duidelijk dat de testen elke dag wat donkerder worden! Morgen even langs huisarts,daar nog een test doen en dan is het officieel.
Wauw wat spannend hoop dat jullie morgen een dikke positieve test in de handen hebben. Hier ook twee mama's nu zwanger van onze 3e dochter. De oudste uit een eerdere relatie (16 jaar) de jongste 16 maanden. En nu dus nog een meid op komst. We zijn zwanger geworden via icsi en onder behandeling geweest bij Geertgen, zo gek is het zeer zeker niet twee mama's je ziet het steeds vaker Groetjes, Slali
Gefeliciteerd!! Leuk zeg, ik ben zelf ook zwanger geworden mbv IUI (6e en laatste poging). Overigens ben ik getrouwd met een man, maar de behandeling an sich is het zelfde Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en hebben jullie over een maand of 8 een klein gezond wondertje in jullie armen! En ik las ergens iets over babyboom, heb je daar nog nieuws over? Vindt het een fantastisch programma
Van Babyboom zien we voorlopig nog eventjes af. We hebben besloten om zwangerschap voor de buitenwereld voorlopig geheim te houden. Om ons zelf te beschermen. Wij trouwen 7-09-2012 en als het goed is zijn we dan 12 weken zwanger. We willen het dan bekend maken! Vanavond intake Moeder voor Moeders
Van harte gefeliciteerd dames!! Hier ook onder behandeling bij GG! Helaas momenteel een MK (7w2d) maar jullie verhaal geeft veel hoop! We wachtend deze maand af, en dan in sept weer beginnen voor IUI6... Het schijnt dat je de eerste maanden na je MK meer vruchtbaar/'makkelijker' zwanger wordt.... Heel veel succes met jullie zwangerschap! En flink piesen voor MvM! Ik heb die pregnyl nodig!