hoi allen... wat leuk (en ja helaas ook minder leuke verhalen) jullie verhalen allemaal te lezen.. en sabinemerel.. wat een leuk desert op de bruiloft, wauw... gefeliciteerd.. dubbel op... en met de zwangerschap en met jullie trouwen Ook wij zijn 2 vrouwen die graag een kindje samen willen mocht ons dat gegund zijn. Wij zijn alleen nog echt in het beginstadium,,... info verzamelen, donors zoeken, overwegen het via het ziekenhuis te doen of via ZI gewoon thuis... zoveel vragen Ik heb al een prachtige dochter van 9 jaar en ik zou ook degene zijn die zwanger gaat proberen te worden. We hebben nu contact met 2 donoren , die we via een oproep op internet hebben "gevonden" .. Ik ben er nog een beetje sceptisch over ivm vele negatieve verhalen op die manier een donor te vinden/zoeken .. Ik had al een topic geplaatst "(lesbische) stelletjes".... totdat iemand mij verwees op deze topic... erg leuk Hopelijk mag ik meekletsen met jullie veel liefs sara
Hoi Sara, Welkom! Leuk om je verhaal te lezen al staat het mijlenver af van onze aanpak. Maar het een is niet beter als het ander dus ik zal er verder niet over oordelen Wij wilden juist de medische begeleiding omdat dit voor ons zó nieuw en spannend was. Wij kozen voor een onbekende donor met heeeeel veel informatie en ZI leek ons maar niks, zelf een beetje prutsen met het spul. Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel manieren, maar uiteindelijk wel dezelfde wens! Heel veel succes, ik lees graag met jullie mee! Groet Maaike
Hoi Hoi Maaike Om eerlijk te zijn vind ik het idee zoals jij dat zo mooi omschrijft "te prutsen met dat spul" ook een beetje tja hoe omschrijf ik dat het beste... moeilijk! Dubbel! We zijn idd nog in dubio om het via het ziekenhuis te doen of via ZI thuis Het heeft allebei voor en nadelen. Ik ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd waar wij uiteindelijk voor kiezen,.. hoe het is om face to face contact te hebben met een potentiele donor en nog zo veel meer Ik hoop wat te hebben aan deze site met al die leuke onderwerpen, tips etc liefs
Hoi Sara, Welkom meis! Wij hebben het ruim een jaar via ZI geprobeerd met een bekende donor, maar helaas wilde het niet lukken. We zijn toen doorverwezen naar het MCK en hebben via ICSI nu een wonder in mijn buik! Als jullie het willen proberen via ZI, lekker doen! Hoop dat het jullie gaat lukken! Veel succes!